搜尋此網誌

2020年3月9日 星期一

靚靚意大利餐廳 但價錢都相應地貴 [GINO D’ACAMPO | MANCHESTER]

黎到英國既第二日, 由酒店坐免費觀光巴士 (人人都坐得架, 循環線黎, 費用全免)
黎到Manchester Victoria Station附近, 一路行, 都有好多餐廳
但全部價錢都唔平, 每人坐底都£100
經過呢一間 覺得個門面好靚, 就諗橫掂都係貴, 咁不如就搵間靚d既 貴都有價值d

一入門口係bar area先 行入去再上多幾級樓梯 就係用餐位置~

呢度既員工 通常第一句都唔係問你食咩, 而係問你要唔要叫d野飲
都feel到外國人文化係好興飲下酒chill下
即使我地去個時係中午 都見到好多枱都有開酒飲 ~ 少數人係飲緊coffee~
但為左慳錢 我地都好厚面皮咁叫左tap water (FREE~~~~)

Pizza Margherita £10
呢個我都幾鐘意, 感覺到好traditional的意式口味
芝士同蕃茄醬個比例配合得幾好 唔會膩 : )
蕃茄醬好raw的感覺, 食到蕃茄既新鮮味道 ~
批邊香脆, 不錯 !

Bucatinin Carbonara £12.5
D bacon粒多到一個點 !!XD 最後食晒d意粉 都仲有大量肉粒係度 ~
其實整得幾好味~
不過整體係偏咸, 本身個醬汁咸, 再加上大量bacon令佢更咸
但係個麵條幾好食, 手打麵條 口感好有彈性 !!

2 Course Lunch Set - £17.5
Arancine(上) + Sea Bass Lentills(下)

鱸魚, 公認為呢餐最好味既一款 !
我覺得係因為佢既調味好到位, 魚肉亦都幾滑
底下既豆... 唔知咩豆黎, 但係都幾咸下 ~

Arancine 係意大利傳統小食 ( 我地都係第一次試咋 ! )
用蘑菇意大利飯米粒, 包住mozzarella芝士係中心
炸得好乾爽~~ 但始終唔係好岩我地既口味...
食落唔會覺得好好味, 但又唔係難食個種~!!
拌碟既醬汁係少少酸酸地, 我覺得沾左汁好食d ~~
 
發現呢度都幾流行optional既service charge
其實有得揀 真係唔想比, 兌返港幣 即係成HKD$40貼士 !!
但見佢又已經印晒落receipt度... 加上我地又無叫野飲.... 本身有少少心虛
所以照比左 ... /___\

GINO D’ACAMPO | MANCHESTER
🏠 UNIT 11, CORN EXCHANGE, MANCHESTER M4 3TR
💌 0161 827 4200
https://ginodacamporestaurants.com/myrestaurant/myrestaurants/manchester/

MENU如下::







*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~* 
Contact me : ) mini_dance@msn.com

❦KATE的分享平台

Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )