搜尋此網誌

2019年1月30日 星期三

清新特別的泰國菜館 [Champak青花@旺角] 🍃


話說岩岩開張時 已經同朋友黎食過喇~ 其實呢度真係好岩gathering/ 拍拖黎
因為個環境真係超級靚同特別 ! 🌷
(就咁睇個環境真係未必會估到係食泰國菜既~)
不過因為呢度都幾FULL… 大家都要注意返係有限1.5小時用餐時間架呢! 🍽

因為我同朋友本身都飽飽地.. 所以今次無叫到主食, 只係坐低食下小食, 傾下計咁 ! 👭

今晚坐的位置 一個靜靜地既角落 : )


上次黎好似無set叫呢.. 今次多左2人同4人set可以叫~!




Menu上都有唔少新items ~!

馬蘇里拉芝士條。是拉差蛋黃醬 $92
份量意想不到地多, 有足足9條芝士條 ! 而且都係新鮮炸起
芝士控 一定要叫 !! 🧀 🧀 🧀
我同朋友食每一條都拉到絲 , 芝士味香而不膩, 不錯呢
沾埋 是拉差蛋黃醬 就更加juicy 同惹味~ 醬汁係微辣架, 我覺得辣度可以接受🌶

香草蒜蓉包 $48

有5件呢, 呢一個我上次黎都有食🍞
香草味非常突出, 所以食落係同平時食到既蒜蓉包感覺有DD唔同架
當然蒜蓉味亦都唔弱, 香草同蒜蓉都食得到~! 而且焗得好香脆 !

柚子香橙蝦沙律 $96
當然有叫個沙律開下胃先~ 沙律醬份量唔過多, 食落都幾fresh🥗
配埋橙肉同柚子就更加開胃~ 不過蝦就唔係新鮮蝦同埋份量較少
呢一樣野比較失色, 性價比唔算高

蝶豆花椰子奶蓋 $42
我承認… 揀呢款既原意係為左影靚相💙
不過一飲之下 發現味道也很不錯 !
椰子味好香好出, 加埋奶蓋既關係, 成杯飲品個層次再豐富左, 而且口感亦都好滑溜 : )
大推介🥥

朋友叫的 鮮熱情果梳打 $36
(話說佢對上一次黎, 都係叫呢杯!! XD)
酸味味的 好開胃~ 仲有成個熱情果放係杯入面, 勁吸睛!! 🧡


最後… 我地會形容呢個為不得不叫既甜品:: 焦糖爆谷花生雪糕杯 $58
特別係花生愛好者, 必點!!! 🍨
一杯子入面, 有花生味雪糕, 焦糖爆谷, 忌廉, 同埋面頭既糖絲~!
花生醬味雪糕非常非常香濃 !!! 口感就係偏creamy的 (敏感牙齒食都唔會太大感覺😂), 同埋味道係少少偏甜的 (但作為一份甜品, 我覺得ok)

就咁食固之然正, 但係, 一羹不起晒雪糕+忌廉+爆谷+少少糖絲 先係世界級🌟
好食到食晒我地都仲想食
不過食完呢份就真係會幾飽下~
最好多D人一齊黎share食, 咁就可以試埋另外幾款甜品啦~

E… 望返今餐揀既野食, 好似都唔係太泰式😅
不過可以係度搵到D特別D既款式 都幾好~
下次會想再黎 食下佢既主食呢~
見到好多人都有叫咸蛋黃龍蝦… 勁想試!! 😍




鋪天蓋地的植物佈置 : ) 令人心情好放鬆

總結黎講係不錯的食飯地方 (兼影靚相地方) 🌾🍃🌺

店家: 青花 Champak
地址: 旺角奶路臣街17號The Forest 1樓107-108號舖
Shop 107-108, 1/F, The Forest, 17 Nelson Street, Mong Kok
電話: 34682558
營業時間: 星期一至日12:00-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )