搜尋此網誌

2019年1月20日 星期日

80後的Sanrio童年回憶:: AP duck主題餐廳🐣 [山下菓子@旺角]

內有拎走AP duck紀念品攻略

一知道呢度做AP duck主題已經好想黎食! (係呀我係80後我認🙆🏻♀🙆🏻♀)
但本來以為淨係得甜品食 ... 所以一直無黎到…
後尾朋友話原來都有主食供應! 咁就即刻黎潮聖😝




估唔到 唔單只係有主食 直情係好多主食款下~
而且‼ 好多款都會有唔同既AP duck禮物送架!!
🌟所以揀野食同時其實係(主要)考慮埋想要咩禮物😎
例如:: 炸物,漢堡類會送紅色鐵罐
熱飲會送牛奶樽或者杯.. 而食滿$200又會送襟章咁 !!


如果以上既禮物都未滿足到你😆 呢度仲有大量AP duck精品出售🐤🐤
強烈建議大家唔買都睇下 睇下都已經好開心! XD




餐廳成個環境都充滿童真呢~ 仲播住AP duck既主題音樂
不過我覺得幾細聲下.. 如果播大聲D既話氣氛一定會再好D ~!! : )

連餐廳外面都有個少少corner!😆

枱面都好好影🤤


話咁快我地叫既飲品首先上枱😍
朋友叫既 凍朱古力 (本來無架.. 不過因為朋友唔飲咖啡.. 所以員工好好咁幫我地轉左做朱古力~)
*牛奶樽係可以拎走架
朱古力味都幾濃郁 不過同時入面都幾多冰塊下❄
所以要快D飲!!🍫🥛

我叫既係養生的 熱山下水果茶🍓🍇🍑
隻杯都好得意🤤 *又係可以拎走!!
呢杯茶出乎我意料地出色bor !
茶包加上熱情果, 火龍果, 荔枝同橙的配搭
果味比茶味重少少☕ 同時無落過多既糖份所以無過甜👍🏻

等左一陣之後, 朋友叫既 厚切日本叉燒烏冬配AP牛奶樽飲品餐$139 就黎到啦!
出現左好多隻AP duck! XD (連舊咁細既蘿蔔都切成”P”字樣~!)
碗烏冬入面有:: 叉燒,1片, 鳴門卷🍥2片, 燒玉子1件, 魚板1件 同 適量木耳同菇
整體味道不錯, 特別係個湯底幾好, 香得黎唔會過咸🍜

叉燒味道其實都唔錯, 不過我覺得口感可以再鬆軟D~


而我叫既 特厚和風明太子漢堡包配薯條餐$189 就要再等耐D喇~~
賣相真係好吸引人呀~ 見到佢都會好開心
*裝薯條個紅色鐵罐係可以拎走架 !
雖然薯條份量比較少… 但係個burger份量好足! 🍔 🍔


漢堡扒好厚身, 而明太子醬都非常多呀, 令到個burger好惹味~~
夾埋熱溶芝士味道好豐富~!!🧀 同埋真係好飽肚

漢堡扒雖然中間係好juicy, 但係邊位略嫌煎得過火了, 所以邊位有d硬
薯條都係有炸得過火既問題🍟
如果呢個位都改善埋既話 質素真心很不錯呀

最後 當然要試埋甜品啦! 😋
呢度既甜品 最吸引我既反而已經唔再係賣相喇, 而係CREMIA雪糕! (係日本食過一次之後就念念不忘!! 🤤🤤)
芒果流心蛋糕配Cremia雪糕$99

以前淨係得牛奶味.. 而家已經多左口味喇! 今次係第1次試朱古力味呢!🍦
朱古力味好好好好濃郁, 質地一同所料, 當然係非常綿密幼滑啦 : >

估唔到賣相得意既AP duck芒果流心蛋糕都做得唔錯, 陣芒果味唔會假同太甜💛
整體拿掐得幾好~ 香滑又香甜

整體黎講… 除左有小朋友既家庭之外.. 鐘意有卡通/童真感覺既朋友 都非常適合黎呢💕👶👶
環境, 精品同食物賣相方面, 絕對唔會令你失望 !
而食物質素方面, 個人覺得呢度既甜品比主食更出色!

而員工服務方面, 可能我比較高要求, 覺得係主題餐廳既話, 個人既心態都要融入返… 如果呢度既員工都多D笑容既話, 相信客人係會受感染, 成個用餐經驗係會更加愉快 : )

店家: 山下菓子 Kingsley Cafe and Meal
地址: 旺角彌敦道700號T.O.P 3樓315號舖
Shop 315, 3/F, T.O.P, 700 Nathan Road, Mong Kok
電話: 39051470
營業時間: 星期一至日12:00-22:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )