搜尋此網誌

2019年1月27日 星期日

飲完暖笠笠嘅神奇雞湯【老協珍熬雞精】

天生身子弱.. 加上本身係寒底.. 所以平時好容易病..
冬天黎到就更慘.. 全日(特別係夜晚瞓覺個陣..) KEEP住手腳冰凍
(我冬天係著絲襪+長褲+leg warmer再著多對襪咁瞓.. 一樣係凍到瞓唔到..)

朋友見我體弱, 就介紹我飲【老協珍熬雞精】
食入口嘅野我一定會好小心… 所以上網做足功課LOL

第一樣發現嘅嘢係… 原來女神徐若瑄都推介呢款補品@0@
(基本上正正就係因為徐若瑄係陀BB+住院臥床同坐月期間飲用呢個品牌嘅熬雞精+燉燕窩.. 覺得效果好好.. 所以令大家都開始認識老協珍!__!)


老協珍嚟自台灣.. 係一個已經超過80年歷史嘅品牌
經營理念係”食在講究” : ) 對於了解各種食材嘅來源產地, 特殊海域, 乾濕度, 最適合大小, 重量, 真偽等等各樣標準都有非常豐富嘅經驗
同時亦都漸漸建立起《選料質精》嘅優良口碑~!

不過最令人覺得放心都係見到佢嘅產品係完全無膽固醇, 味素, 抗生素, 防腐劑同塑化劑, 包裝都有詳細嘅說明!
所以… 我覺得我可以安心食用了 LOL

一個個專利4層不透光內袋,, 最裡面個層同做奶樽嘅材料係一樣架! 非常安全之餘.. 亦都好方便攜帶呢 : )
連包裝都已經拎左合格証 : D 確保隔水加熱係無塑化劑/重金屬殘留~!!


其實我係第一次飲雞精!! 估唔到原來係一樣咁好飲嘅嘢嚟😂
飲落感覺同雞湯有D似… 顏色都幾晶瑩剔透~ 就咁聞都聞到淡淡嘅雞香味~
全因老協珍嚴選全台第一大土雞廠既上等嘅老母雞, 再以獨門「熬工法」慢工細熬8小時, 所以營養比其他滴雞精更加豐富呢~
飲嘅時候個嘴竟然覺得有少少”痴痴地”嘅feel… 原來係因為有豬腩排帶嚟嘅天然膠原蛋白!!
加上佢完全無加任何中藥成分落去架, 所以唔使驚體質會受唔到呢~
而且每包熱量只有14大卡, 完全不用擔心會變肥!


連續飲咗2個星期之後..覺得自己精神好咗.. 而且真係好似無以前咁怕凍!
(呢樣野好緊要… 因為冬天已經嚟到喇.. 保持住暖笠笠同醒神係好緊要~)
大家係咪好奇怪我今次點解咁有恆心keep住飲😂 全因佢常溫包裝實在太方便~
我直接將佢放入一杯熱水度浸3分鐘就已經飲得~ 朝朝早食早餐前就飲定先~ HAHA 因為咁飲吸收效果最好!

其實除咗同我一樣虧嘅朋友們外XDD
原來佢亦都適合比孕婦/ 坐緊月/ 哺乳/ 病後補養.. 又或者純粹想增強體力嘅朋友飲用~
老協珍喺2018《媽媽寶寶》得到最佳孕期滴雞精品牌首選

對自己身體健康有要求嘅你地.. 要試就襯早 : )

有興趣嘅.. 其實都好多地方有得買:: 萬寧+, 永安, 荷花, 裕華國貨等


p.s. 上網搵料時發現除咗徐若瑄外, 原來仲有好多其他藝人都有飲過呢隻熬雞精!
女人真係要及早注意養生~~
.
.
.
更詳細既資料.. 大家可以睇睇呢度::
老協珍香港官網:https://lxz.com.hk
老協珍香港粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK/


KATE的分享平台<3
Instagram @loveatjournal
Facebook @loveatjournal
Blogspot Loveatjournal吃喝玩樂日記
Openrice minidance (Level 4)
TripAdvisor ~ WeShare ~ theZtyle ~ Beauty Exchange ~ U Blog
微博 ~ talk@COSMO ~ Qooza ~ 大眾點評

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )