搜尋此網誌

2017年5月6日 星期六

食極唔厭的美味上海菜 [沙田 翡翠]

點解翡翠可以食足幾年都完全食唔厭架? >v<
我諗除左因為佢真係有好多款式 時不時又有限定款推出外
佢每次都keep得到水準都係令人不斷回頭既重要原因! : )

上海小籠包 $36 真係每一次黎都一定會叫既款式
皮幾薄 肉汁真係好鮮甜!!! 豬肉總要有少少肥肉先好食 但佢整體感覺唔會油膩... 而佢鮮甜既肉汁真係好令人回味♥

山東手抓餅 $30 又係另一款每次黎都會叫既款....XDD
咬落煙煙靭靭 又充滿蔥香既手抓餅 外皮每次都好鬆脆
當係正餐前既小食 真係好唔錯~~ : )


第一次試呢度既香樁皮蛋豆腐 (原價$46, 匯豐信用卡限時優惠價$28)
佢將皮蛋切成細粒狀 所以份量相對比較少 但同時亦都比較入味! 而豆腐亦切成一片片薄片, 幼滑非常!!!
由豉油, 黑醋, 糖, 麻油等等多種醬料調製而成既濃濃醬汁
自然係成個涼拌菜既精華!! 健康又好味, 絕對會想encore!


都係第一次係呢度食既蘿蔔絲酥餅 $38
想講既係... 蘿蔔絲既保溫程度真係好高!!!
因為叫到一枱都係野食既關係... 去到後尾先有時間食呢個XD
但係咬落去竟然仲係熱到出煙! 唔好睇佢細細粒一款點心...
食一件其實已經好飽~ 因為炸得鬆化既酥皮底下 就係塞得滿滿既蘿蔔絲蓉~ 清甜得黎 真係好飽肚lol

都係第一次試既宋嫂魚羹 $50
飲落有好濃既感覺 因為落左唔少獻汁.. 不過材料就唔係太多
相比起黎呢個唔算特別出色同抵食呀~

脆皮春卷 $30 呢一款應該係我地幫襯過翡翠咁多次試過佢咁多款入面最差既一款T___T!
佢個春卷真係純得脆皮咁濟.... 入面只係得少少椰菜絲...
所以食緊件春卷時個感覺其實係覺得淨係食緊d炸皮咁.....
無下次~


最後我地再加多左個椒鹽排骨 $68
估唔到份量會有咁多!! 雖然係酥炸 但係食落無想像中咁油膩
基本上係啖啖肉! 90%都係無骨既~ 全部都無肥膏!!
對於我地呢d怕肥怕油但又忍唔到口既麻煩友黎講 簡直係perfect!!!^v^!!!

最後 我地其實仲叫左個每次黎都會食既雞火炒飯$76
不過無影到相.... 呢個炒飯顧名思義 係用上雞肉粒同金華火腿粒, 加上蛋同蔥粒黎炒~
因為雞肉本身都會有油 所以我地叫既時侯多數都會叫少油
飯粒依舊粒粒分明 成個炒飯都佈滿雞粒同火腿既咸香味
係我食過最出色既炒飯之一!!!

其實呢度都有甜品供應... 不過我地4個人食左8樣野已經飽到郁唔到...XDD
溫韾提示呢度假日夜晚係超爆.... 最好早d黎拎定飛
如果唔係就好似我地今晚咁足足由6:30等到8:30先入得座....
用餐時間係個半鐘~

店家: 翡翠拉麵小籠包 Crystal Jade La Mian Xiao Long Bao
地址: 沙田沙田正街18號新城市廣場3期1樓A197B號舖
Shop A197b, 1/F, New Town Plaza Phase III, 18 Sha Tin Centre Street, Sha Tin
電話: 2699 9811
營業時間: 星期一至日11:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )