搜尋此網誌

2017年5月3日 星期三

最愛米線陣的蕃茄湯底 [天水圍]

我自從食過一次米線陣之後就愛上左佢, 點解?
咪就係因為佢個蕃茄湯底~~~!!!


蕃茄湯米線$25, 加芝士丸+$5, 加蟹棒+$5
每次食佢既蕃茄湯底都覺得好清新同清甜, 因為佢真係落左好多蕃茄肉落去, 而唔係單單落茄膏...
而蕃茄肉每次都煮得好夠淋, 幾乎一咬落去就會溶化
所以成個湯底, 什至每一條米線都沾滿蕃茄既甜味

第一次試佢既蟹棒, 都有4條呢~ 雖然食落都係普通蟹柳, 但係佢既軟硬度掌握得非常好呢~~ 唔會煮淋到無晒口感!
不過...佢既芝心丸唔係平時食開個種味道...我覺得呢款個芝士味偏咸...無咁好食!

同行朋友叫既 麻辣蕃茄湯米線$27, 加雞髀肉+$5, 加牛丸+$5 (走芽菜,走莞茜)
麻辣比起就咁蕃茄湯底貴$2... 我都試左一小啖
我覺得呢度既辣都係好食既, 唔會第一啖就令你覺得辣到放唔入口
而係陣辣味係食完之後先慢慢滲出黎既... 不過配埋落蕃茄度就搶左蕃茄既清香味, 晒左個靚靚蕃茄湯底~~~~

最後 我地仲叫多左個小食-蜜糖檸檬雞翼 $21
我覺得佢調味唔夠重手, 蜜糖味同檸檬味都唔夠出...
叫得呢個預左佢重口味... 所以令人有d失望, 係比較普通既雞翼~! 不過佢係新鮮炸起, 係炸得好香脆既!

P.S. 見到好多人都叫大汗雞翼 食到流晒汗XDDD
下次想挑戰下~~~~!!!

價錢合理~ 只要揀岩湯底同揀岩配料 一樣係好食又飽既一餐: )
(其他分店: 樂富/青衣/將軍澳/屯門/金鐘)

店家: 
米線陣
地址: 天水圍天恩路12-18號置富嘉湖二期地下G02及G04號舖
Shop G02 & G04, G/F, Phase 2, Fortune Kingswood, 12-18 Tin Yan Road, Tin Shui Wai
電話: 2141 0196
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )