搜尋此網誌

2019年2月26日 星期二

🐼熊貓眼揮手區🐼必試OLAY全新維C亮白眼霜✨雙重亮白因子, 由根源趕走熊貓眼👋🏻

由細到大 .. 我都有個花名 ... 叫「熊貓姐姐」>< 🐼🐼🐼
天生黑眼圈已經好勁 ... 加上成日唔夠訓+對得電腦多...
黑眼圈問題自然愈黎愈嚴重 .. 每次見面 D人都會問我係唔係好眼訓 LOL
好影響比人既第一印象 : (
今次有幸可以試到OLAY美國眼霜系列新成員--OLAY全新維C亮白眼霜
簡直係岩晒我 !!😍😍
佢由美國原裝製造, 成份有維他命C同維他命B3雙重亮白因子 ~
可以抑制黑色素 .. 令膚色均勻D, 重點減淡黑眼圈 ..!!

同一般含有維他命C既產品唔同, 呢一款OLAY全新維C亮白眼霜所用既
係可以滲透肌膚底層既維他命C衍生物, 咁先至係有效淡化黑色素 ..
日頭搽都唔怕會氧化或者變質 : )
而另一種主要成份 就係有高效美白作用既 維他命B3
OLAY全新維C亮白眼霜所用既B3純度高達99%以上, 更加係唯一一個獲日本藥妝QD級別認證既一款呢 !!
具有美白+抗衰老功能 ~ : )
一日用兩次 ~ 洗面後, 面霜之前用 ~
質感好易推開 同埋好輕盈透薄呢 ☁☁


輕輕搽係眼周 ... 想講質感輕盈之外, 我仲好鐘意佢隻淡柑橘香味 😌
眼霜仲有天然磺物因子在內.. 可以令眼周膚色更加自然咁變得亮麗呢 !

大家可以見到用之前.. 係有深深的黑眼圈 ><
用左大約1星期之後 好明顯feel到眼周既膚色均勻左d 同埋提亮左, 同時亦都輕輕減淡左d細紋 ..
用左2星期之後 更加明顯見到黑眼圈已經減淡左好多喇 ~^^~!!
而且對眼比人既感覺精神左好多 ~ 成對眼都有好明亮既感覺, 好開心

如果你都同我一樣 有黑眼圈煩惱既話 .. 唔好再拖喇
快D同我一齊用OLAY呢一隻全新維C亮白眼霜
由2月25日開始 就係萬寧同屈臣氏買到啦 : )!!
而且而家買任何OLAY美國眼霜系列仲有$30現金優惠丫 : )
仲有一個正優惠.. 就係係指定日子買.. 有 (我好想要既(о´∀`о)) 電眼急救棒送 !!
呢個要留意返OLAY既FB公佈呀 !____!

*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*
合作/邀稿請電郵至: mini_dance@msn.com

KATE的分享平台💓
Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )