搜尋此網誌

2018年12月20日 星期四

超多款揀, 超有風味的臺式餐廳🍜 [古早牛肉麵@深水埗]


平時都知道呢間台式小店多人排食lunch… 今日特登搵朋友早少少黎拎定位
避過排隊既命運 = D (大約12:40黎到就可以直入)


Lunch Menu既款式同全日Menu其實9成一樣, 不過Lunch menu就會包埋一杯飲品~ 所以抵叫d >v<”
(呢度落單係自助畫紙, 畫完就交比員工啦~)




成間店都打造到好有老台灣風味, 加上勁多有趣搞笑既poster
見到唔少食客都好似我咁.. 忍唔住狂影相XDD

食物上菜速度都算幾快呢~
先黎既係朋友叫既 三牛薈湯麵(牛腱,牛筋,牛肚) $68
完全估唔到咁大碗😂😂 佢食唔晒, 比左3分1我幫手食…😂


最令我深刻既係佢既麵條! 質地非常彈牙呀!
而牛展真係大大件.. 第1 次食咁厚切既牛展😛
湯底幾重牛味, 而且無想像中的重味精, 整體我覺得不錯呢

跟住黎既係我叫既 古法滷水大雞腿肉燥便當 $52
呢個就好似少料左少少😂 真係得一隻雞脾+少少少少量配菜
不過雞脾真係好好肉, 又滷得好入味呢! 加上肉質都幾嫩滑, 所以係好食架!
但係肉燥味就偏淡… 好少可食唔係重口味既肉燥😂

我同朋友仲追加左一份 台式香腸(2條) $13
雖然都唔係配最地道既生蒜食… : ( 但係香腸烤得剛剛好, 夠香
而且就算無夾蒜頭食, 香腸本身既味道都幾討好呢!

而飲品方面, 我地無揀到 隨餐附送既款式
朋友叫左 胚芽奶茶 (跟餐+$3), 不過店家都幾好, 會自動幫佢用最平既價錢去計
呢杯胚芽奶茶, 店家會當佢係跟餐既台式奶茶 +3加胚芽
咁其實都幾抵飲架!

而我就揀左 芋香珍珠奶茶(熱) (跟餐+$16)
香芋味幾適中, 唔會太濃同太假, 同埋幾鐘意呢隻珍珠既軟硬度呢!!

飲完食完呢餐 都真係好飽下… LOL
我同朋友都話 如果早知碗麵係咁大碗, 我地就兩人share一碗, 再加一份小食..
其實應該已經夠飽了…😂😂

店家: 古早牛肉麵
地址: 深水埗福榮街116號地舖 G/F, 116 Fuk Wing Street, Sham Shui Po
電話: 29561116
營業時間: 星期一至日11:30-24:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )