搜尋此網誌

2018年10月11日 星期四

無酒精~ 無香料~ 仲無添加 : ) 連敏感肌既我都可以安心用~ 率先試用獲過千位皮膚科醫生推薦既:: OLAY全新PRO X科研級精華系列!!


隨住年紀增長, 皮膚唔再好似以前咁 唔使用任何護膚品已經有光澤又充滿彈性 (經歷過既相信一定會明)
加上空氣質素都愈黎愈差... 對皮膚有一定既壞影響...
漸漸係鏡中發現自己既皮膚已經失去光彩... 深沈暗啞, 什至日積月累左好多色斑同暗瘡印

呢排一直都好想回復返好似以前咁靚既膚質... 但係想揀隻好用既精華都唔係咁易
發現好多精華既價錢都真係唔平... 好多都要過千.. 窮L如我買唔起... 而且效果都唔一定好😭
好開心係我煩惱之際 竟然收到OLAY既全新PRO X 科研級精華系列!!
包括有3D緊緻精華同B3淡斑淡印精華
簡約又高貴的包裝, 感覺好符合OLAY一貫風格
包裝上搶眼既X字令人一睇就知佢係屬於OLAY Professional PRO X系列

今次呢個PRO X科研級精華系列係由皮膚學既專家研製而成, 同時符合Global Derm Alliance國際最高標準!!
而且擁有過千位皮膚科醫生推薦~~ 知道呢d後我好安心用~~ : )
當然, 無酒精、無香料、無添加對我黎講都係好重要, 因為我皮膚好易敏感😳

心急想試含有洋薊葉提取物既3D緊緻精華先, 一吱上手既感覺係:: 非常水潤同晶瑩!💧
一搽上手 幾秒內已經比皮膚完全吸收~~ 好舒服
用左大約1個星期已經feel到皮膚既分別, 除左摸落去有柔滑同細緻既感覺之外
亦都發現面上一條條既細紋已經變得無咁明顯
再用多1星期... 覺得皮膚既回彈性提升左, 同埋有返飽滿, 緊緻既感覺, 而家好鐘意摸自己塊面...😆
朋友都話我望落又後生左啦... 好開心, 自信返緊黎~~~ LOL
原來呢支3D緊緻精華入面其中一種成分係黎自法國兼運到去日本以99%提煉既洋薊葉提取物(Antichoke Extract)
洋薊葉提取物, 大家可能未必聽過
但係我之前已經知道洋薊葉有非常高既抗氧力, 比起藍莓同奇異果都仲要高好多!! (比奇異果🥝高成260%, 驚人的數字)

3D緊緻精華內既另一種成分亦就係OLAY既皇牌成分:: 維他命B3~ 有增強細胞能量同改善皮膚細胞含水量既功能~~
大家要好似我咁有恆心 keep住用 唔好中斷呀!
因為連續用可以促進膠原增生、形成返穩定有序既膠原結構: ) 咁就可以撐起肌膚, 從而提升返皮膚既回彈力, 令到皮膚有返緊緻同飽滿既效果!

上面提過... 我塊面其實一直都有色斑同暗瘡印... 仲有之前做迪士尼個半年竟然曬到我塊面黑左好多......
同以前既分別就係.. 以前隔一排佢地就會自己散/慢慢白返.. 而而家係久久不散/____\

之前都有聽過OLAY既美白產品好有效, 今次終於可以試試, 係同系列既另一支:: B3淡斑淡印精華
呢支B3淡斑淡印精華同上面個支一樣都含有維他命B3, 而且! 濃度仲提升到5%呢!!! 相信效果應該會幾明顯


一樣都係用完爽膚水之後用~ 發現OLAY既產品都係較易被皮膚吸收

上圖係用左1星期之後影既... 已經覺得比起之前更加有光澤

呢張相係我連續用左2星期之後影架~~ 明顯見到原本面上既色斑同印都開始變淡
好開心真係會改善到,,,,,, 繼續用既話希望之後連遮瑕都可以唔使點用啦...

整個對照圖比大家睇下

呢支B3淡斑淡印精華仲有另一樣好有力既成分:: 就係產自法國既糖海帶珍稀成分
糖海帶既天然提取物Phlorogine可以干擾黑色素生成, 同時具有抗氧化同降低細胞炎症既功能, 功效顯著!


OLAY全新PRO X 科研級精華系列將會係10月30日起 係萬寧同屈臣氏有售
仲有限時$50現金優惠~~ 性價比高!
同我一樣有肌膚老化/膚色暗啞/有色斑紅印/欠缺彈性... 等等問題既朋友
到時記住密切留意下喇~~

~產品由OLAY提供~

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )