搜尋此網誌

2017年10月13日 星期五

初嚐美中鴨子 不要期望過高 [美中.鴨子@尖沙咀]

想食好耐既美中.鴨子!!! 成日經過都覺得佢裝修好靚 個名又得意..所以好想試XDDD
今晚終於有機會... 佢無得預早book位, 只可以walkin或者用The Gulu網上拎定飛~~

我地拎飛個陣都要等成30張左右 但最後大約半個鐘就叫到喇~
所以都唔算等左好耐

單睇menu同餐具已經出現左好多鴨子~~~ 造型可愛!!
扮健康所以先叫一個蔬菜~~ ; P 有料到乾煸四季豆$98
只能說...有點失望了/___\ 非常普通既四季豆, 味道唔及霸王山莊/翡翠咁入味同有鑊氣.... 油份亦偏多....
最大問題係佢個名叫"有料到" 無形間令到我期望高左XDD
麻醬雞絲粉皮$68 好了....其實我係一啖都無食到呢個loll
所以比唔到咩評價XDDDD (written by唔食青瓜的人)
無錫灌湯小籠包$68 呢個本身上枱時已經唔係好夠熱了...
有一隻更加係未夾已經穿左....>< 食落皮比較厚
不過入面既豬肉唔會過肥, 湯汁味道都幾正~~~
新彊羊肉湯麵$78 呢個羊肉份量比較少... 湯底亦唔算太濃
好間唔中先至會飲到有少少孜然既香味...羊肉味道還可以~~
麵既份量都幾多下, 不過我覺得成碗個味道濃d會好食d~~~
酲醋小排骨$70 呢個係今餐最好食個樣(好似係)~~~
醬汁味道到位 酸酸甜甜好開胃
排骨肥瘦相間, 食唔停口~~~ (好彩有叫到呢個loll)
味道弄堂酸辣湯$48 呢個我都無試到...lollll
因為朋友話超辣, 加上我都食到好飽.......

最早落單既主角烤北京填鴨(半隻)$158 最後先上~~
無諗過鴨既油脂感唔係好重 肉都比起平時食到既瘦
其實我覺得烤得幾好味 又無咁肥xddd

但係佢d皮唔好味/___\ 太厚身不在話下 仲要全部痴住一塊塊痴到爛晒/__\
所以後尾都係直接食鴨肉 無再包埋黎食lu..
佢係肉多過皮XDDD

反而呢度既野飲令人有驚喜XDDD
花茶-粉紅玫瑰$25 清香既玫瑰味不停散發出黎
仲有蠟燭係底部座熱住花茶, 飲晒之後waitress都好主動咁加熱水~~ 正正
不過我朋友叫既桂圓紅棗茶$25就比較失望, 聞落去好大陣桂圓紅棗味, 但飲落去就超淡

荔枝青檸茉莉茶$36檸檬西柚湯力$36
朋友都話幾好飲~~~

我地4個人 最後大概每人$200左右, 價錢上其實都算ok
位置都好方便 就係海港城入面
不過食物質素普遍都係一般
如果想食片皮鴨/上海菜既話一定有更多更好既選擇

店家: 美中.鴨子 
地址: 尖沙咀廣東道3-27號海港城港威商場3樓3319號舖
Shop 3319, 3/F, Gateway Arcade, Harbour City, 3-27 Canton Road, Tsim Sha Tsui
電話: 2347 6898
營業時間: 星期一至日11:30-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )