搜尋此網誌

2017年9月16日 星期六

雖然遲左d...但總算食到傳說中既華嫂冰室!!♥ 超愛這港式風味 [華嫂冰室@天水圍/元朗]

傳說中既華嫂冰室! 想黎好耐...但係佢逢星期日都唔開..其他日子又唔係開好長時間(lunchtime唔開loll)...仲要入到黎天水圍...
所以一直都無機會食到..
今個星期六...機緣巧合下竟然就岩時間入天水圍!!

雖然有一位住天水圍既朋友帶路, 但係原來佢都未食過lol
所以我地係天水圍西鐵站行黎係行錯過一次方向lolll
烈日當空之下要暴曬式咁行....真係要好強意志力lolll
建議想黎既大家如果唔係揸車黎既話 最好預備定防曬防中暑用品! (仲要睇定地圖唔好行錯..XDD)

星期六既下午2:30, 係有超多人排隊架!!
唔好比以上呢2張相誤導..佢地係我已經食完之後先影...xd
2:30行到黎 大約等左45分鐘~

雖然要熱住咁等45分鐘.. 但好彩有得坐住等
同埋我鐘意呢度個營運模式!
攞籌時姐姐會比埋menu你 之後會再按籌既順序幫客人預先落單
當入座之後就可以乖乖坐低等野食...叫做加快左個流程~~

佢有村屋內圍同外圍位置~ 45分鐘後我地被安排坐係呢一part室外位~
佢地放左白色個部大吹風機係旁邊~ 所以都唔會太熱
不過注意食物就會凍得比較快, 要快快食呢~


簡單的menu已經包含左十多款美食
都係粉麵類同多款包類/多士♥

最先上枱既係飲品~ 佢呢度同澳牛唔同..佢唔係光速上菜架xdd
所以飲品都係坐低左一陣先送黎~~
分別係冰花奶茶$20(熱)朱古力$16
冰花奶茶限量供應...我地食到中途已經聽到賣晒喇!
即係走冰但連杯都雪凍左既奶茶~~ 唔會有溶冰溝淡既問題*v*
帶住地道港式茶記奶茶既味道!

而係大熱天時仲叫熱飲既人係我lolll 因為小妹當日生理期肚仔痛...><
我覺得呢杯朱古力好好味呀 : )
甜度比適中多少少, 但唔係出面用超市朱古力粉沖個隻味 : )


秘製雞翼配通粉$25轉新鮮蕃茄湯底+$8
呢個蕃茄湯底!!!!! 令人太瘋狂了.....!
佢係唯一一個我覺得比勝香園更濃郁更自然既蕃茄湯底!!
完全愛上了!~~
不過個秘製雞翼我覺得好普通~~~ 下次要揀豬扒hehe^__^


香煎豬扒配出前一丁$25+$2
呢個係普通湯底 唔會話好特別..但又真係整得好食架
有2大塊煎豬扒~~~ 煎得好香同埋鐘意佢幾薄身易咬!
下次黎要叫豬扒通轉蕃茄底!~~hehehe


難得咁辛苦行到入黎點都要試埋佢既招牌芝士咸牛肉蛋豬仔包$20!!!
包類預返要等多少少時間... 即叫即整係超級新鮮的~~~
切開見到佢底部放左芝士~
我覺得芝士有少少搶左另外兩種料既味
咸牛肉粒可以多返少少....而隻蛋 係煎得perfect架!!
不過成個包我最欣賞係佢個熱狗包!! 好鬆軟同好好咬; )

少少咸牛肉+完美蛋+搶味芝士xdd

$116就食到個超滿足午餐(下午茶?)
其實得閒入下黎天水圍遠離下都市建築 黎到好有本土味既村屋式自家經營冰室食野....真係會令人幾開心@.@
我諗食物質素/價錢之外, 呢個亦係呢度長期排長龍既原因之一: )

店家: 華嫂冰室
地址: 元朗屏山坑頭村 Hang Tau Tsuen, Ping Shan, Yuen Long
電話: 2617 2232
營業時間: 星期一至六8:00-13:00,14:00-17:00
星期日休息
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )