搜尋此網誌

2017年7月23日 星期日

有進步的日式西餐廳 [GOCHISO@沙田]

貴為全港人流最多既商場 星期五六日無訂位又想黎新城市廣場搵位食飯 呢件事難度甚高...
而今晚我同朋友又真係好即興咁想黎搵位食飯...
上次同樣情況 Gochiso係唯一一間唔使等位就可以入座既餐廳 雖然上次覺得佢d野食貴貴地又一般般
但係唔想無了期等位 今次一於再黎碰碰運氣啦!


今次再黎就無咁好彩啦T_____T 2個人都要等幾張~
好彩既係等左半個鐘以內都有位啦~




記得第一次黎除左因為唔使等位 仲係比佢店內倒吊天花既酒樽吸引住~~


近乎飢荒既我地係等位期間已經諗好要叫咩 一坐低就落單
好好彩既係唔使10分鐘呢個意粉就黎到 救左我地一命XDD

牛肝菌濃汁扁意粉配馬斯卡芝士 $88
意想不到地好味~!!!! 首先成個扁意粉都散發住芝士既香味
加埋牛肝菌既菌香同rosemary調味 每一啖都好濃味好香!
紅色既醬有少少少少辣味 反而令到成個意粉更加開胃同惹味!
如果黎呢度開飯大推介要叫呢個~~~


另一樣叫得好岩既野--黃金四色芝士Pizza(配蜜糖)8" $78
佢所有pizza款都有8"同11"揀架~ 我地得2個人所以叫左8"
有別於平時鋪滿餡料既pizza🍕
呢個係純芝士既pizza 不過單係芝士都有四種 (Ricotta, Mozzarella, Parmesan & Gorgonzola)
加埋蜜糖食係另一種風味🍯甜咸交雜
我個人鐘意就咁食個芝士味多d~~ Pizza烤既香脆度岩岩好 唔會overcook
我地叫左細size (8") 其實佢一d都唔漏....兩個人都可以叫11"!!
(尤其我地係飢餓狀態)

見佢今次d野食進步左 決定叫埋佢既甜品~~~ (同埋食完上面兩個都未飽...)
見到人地叫魔法朱古力球其實好想叫!! (而且只係$58!)
但球入面又好似無乜野食咁...
上次黎係叫香蕉朱古力pizza又記得係麻麻地...


最後我地揀左比較穩陣既 香芒草莓班戟伴雪糕$58
份量比想像中細左d...不過係一份會令人開心既甜品❣️
薄身軟熟既pancake皮包住適量忌廉, 要配埋雪糕食層次先至夠豐富~
如果士多啤梨同芒果粒可以多d就好啦~

每人$123埋單 食左幾款唔同食物 質素亦比上次黎食好好多!!
最重要係等位唔使等太耐 絕對有下次!! : )

店家: GOCHISO
地址: 沙田沙田正街18號新城市廣場一期1樓112號舖
Shop 112, 1/F, New Town Plaza Phase 1, Sha Tin Centre Street, Sha Tin
電話: 2529 1771
營業時間: 星期一至四及日11:30-22:30
星期五,六及公眾假期前夕11:30-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )