搜尋此網誌

2017年7月18日 星期二

唔熱氣 仲好補身既一餐韓國餐 [雪龍湯@上環]



曾經係上環返工既我 估唔到係荷李活道會開左一間唔似韓國餐廳既韓國餐廳!




其實行到入去都仲未覺得呢間係一間韓國餐廳>v<
店鋪位置加埋入面既裝修格局 (音樂都唔係播k pop XD)都似係一間cafe bar...~
不過似唔似韓式其實都唔重要, 最重要係個氣氛同環境都令人舒服




佢其中一d主食~ 唔同肉類/海鮮既烏冬, 同埋拌飯/鐵板飯
價位都係around $100左右


小食同飲品款感覺好似仲多過主食~~ XDD


先黎既係飲品@0@ 雖然見到佢menu好多特飲都好吸引...
仲有好多好靚既cocktail!! 但係想健康D既關係...
我揀左熱既新鮮水果茶$42 估唔到竟然有驚喜!!!!

我從來未飲過果味咁濃既水果茶!! (可能係我以前飲既太差了...) 飲落去之前已經聞到淡淡既果香
係橙,士多啤梨同香梨既混合, 超清新自然~~~ 推介要試呢個!

主角黎了~~~ 係同店名一樣既 牛肉雪濃湯 $298 >v<
其實我第一次食呢樣野 XDD 但係一望到個樣都理解到點解佢會名為"雪濃湯"
佢既奶白色係源自長時間熬製牛骨同牛既其他部位而成
我最鐘意既係佢有去油,,,, 所以飲起上黎牛味濃郁之餘, 唔使驚會好油
而且...飲落去真係有好補既感覺 : > 係隔左一晚之後令我更回味既味道!

隨湯附送既醬蘿蔔絲, 魚仔同醃青瓜


雖然湯入面有唔少牛展同蘿蔔粒...但係食晒呢d野都係唔會飽
所以叫雪濃湯既各位記得要搭多起碼一樣野食XDDD


正正因為飲完湯發現唔夠飽..拿拿臨加左個 雞翼餃子(原味) $68
另一個驚喜!!! 一食已經肯定係即叫即製...
但注意要小心!!! 咬第一啖係一定會爆汁! XDDD
而且仲超熱.... 餃子餡塞滿晒, 整體味道唔會過濃 而且超級juicy!~~
雞翼外皮炸得好香脆 新鮮整起即食真係超正~~~~!!

總結餐廳環境舒服又整齊 食物質素高 店員亦都親切~
只係要注意叫雪濃湯既話要等幾耐下... 我今次都等左半個鐘..
要預返時間 ~

店家: 雪龍湯 Seol Leong Tang
地址: 上環荷李活道188號地舖 G/F, 188 Hollywood Road, Sheung Wan
電話: 3594 6790
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )