搜尋此網誌

2017年7月7日 星期五

大角咀中的小店 超多all day breakfast款 [The Staff@大角咀]

位於大角咀一條細街既一間小店 如果唔係行到去門口都未必會留意到既位置



餐廳主要係以木系同植物為主要風格..感覺幾舒服~



Lunch Set有8款~ 估唔到all day breakfast都已經分左3款出黎喇
雖然好多款式都好吸引 但其實係入黎之前已經比門口既全日早餐圖深深吸引住 XDD
好得意佢有分全日,全月,全年同有今生無來世早餐架XDDD

其中一個lunch set我地揀左配藏紅花柚子汁茴香魷魚沙律
沙律清新~ 魷魚都幾多架


另外一個我地就揀配主廚濃湯配蒜蓉包~ 今日係蘑菇湯呀
湯唔係走creamy路線 而係有超濃既蘑菇蓉係入面♥


餐枱上面放左黑椒同玫瑰鹽可以自行調味


呢個絕對係上枱會令人興奮既一份All Day Breakfast $78
實在係煮得同擺得太靚喇!!! 仲要有窩夫食呀~~~
(茄汁豆,炒雜菌,昆布蘭腸,黑松露炒蛋,窩夫,蕃茄,煙肉)
雖然賣相係好靚 但係味道就無個賣相咁正... 有少少失望

首先佢個窩夫同腸其實係ok既, 窩夫都叫有蛋香 仲有唔少楓糖漿
昆布蘭腸好味得黎都有口感
但係佢個松露炒蛋 係無松露味... 其實可以收返埋呢兩隻字咁個期望落差無咁大.. 不過個蛋都無乜蛋香味
而佢個煙肉同炒雜菌... 其實煙肉會出油我都明... 但係佢d油真係多得有d過份... 我以為我食緊油浸雜菌/煙肉...
至於茄汁豆同香草蕃茄都正正常常咁...

擺盤雖美... 但都希望食物質素可以改善一下~


相反 我同事叫既呢個忌廉汁鮮蝦長通粉$68味道好得呀*v*
香濃既芝士味好突出~ 夾埋洋蔥片同炒菇一齊食好夾
長通粉軟硬度適中~ 蝦都有好多隻!!!
下次黎我知道要叫d咩食喇~~~


佢d飲品, 又係幾好架喎! 味道創新之餘仲大杯過平時飲到既份量
我揀既係Crème brûlée Latte >v< (+$12)
飲頭一半時真係有淡淡既Crème brûlée味呢~~~ 好得意!!
不過飲到尾已經同latte味融位一體左~
但整體上唔錯 幾香淳幼滑
佢仲有好多得意味..例如爆谷同brownie味~~ 我想試! Hahaha

整體黎講feel到佢係一間有heart既小店 好多細節位都見到有放心思落去
而佢既長通粉,前菜/湯同飲品其實都唔錯
只係個all day breakfast希望可以做得好d, 下次黎會食得開心d ;~D

店家: The Staff
地址: 大角咀利得街36-38號G/F, 36-38 Li Tak Street, Tai Kok Tsui
電話: 2152 2188
營業時間: 星期一至日11:30-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )