搜尋此網誌

2021年12月14日 星期二

被格仔包圍的pat pat ! 終於解決了妊娠紋 [文末有優惠碼]

一直以黎都好奇怪, 明明自己無暴肥暴瘦過

更加未生過BB

但點解大脾後側至pat pat位 會有橙皮紋 仲跟左我咁多年 …

雖然橙皮紋未至於好深好大忽, 但夏天著泳衣時, 始終會見到…

覺得特別礙眼 >< …

所以今日終於的起心肝 去Envus試試佢地既 韓式分段激光療程 ~


一入去, 姐姐好有禮貌~ 感覺幾親切

要先量左體溫 先可以入內呢 ~


好快 美容師就幫我分析我既妊娠紋問題

原來唔一定暴瘦過/ 生過BB先會出妊娠紋

先天因素都有機會影響到~ 同埋皮膚白既人 更加容易有 !

另外, 年紀, 體重, 飲食習慣等等 都有機會有影響呢

感覺美容師好有經驗, 連我大脾內側 一D唔係咁易睇到既位, 佢都照顧埋

一開始有d緊張 … 因為感受到laser既熱力, 又聽到嘟嘟聲 >v<

但老實講 唔係好痛, 做完一邊後, 我已經完全唔驚 XD


呢個Laser treatment 係採用點陣式能量打入肌膚底層, 所以每一吋肌膚都唔會miss左 ~

而且可以做到 精準地刺激膠原蛋白增生 !

即時幫皮膚不完整組織做返癒合

有助激發肌膚入面既膠原蛋白再生同重組, 做完即時感覺到皮膚有收縮同拉緊呢 ~


完成療程後, 美容師細心地用冰球 幫皮膚做返舒緩 ~

佢仲話我知 原來呢個療程技術 係獲得 #KFDA認證架 ~ 令我好放心 : )

話說點解會揀Envus呢?

因為Envus一直堅持最好服務同品質。


Envus 成功嘅背後原來有一個平凡但有不失溫馨嘅品牌故事。

相信好多人光顧美容店嘅時候都試過得唔到令人滿意嘅體驗,一向熱愛美容嘅老闆娘,正正遇上黑心美容院,所以對於美容服務嘅服務質素有種執著。

由於感悟到現代人對美容服務體驗需求增加,但市面上嘅美容院質素參差不一, 所以老闆娘嘅老公特地開設Envus 比老闆娘親自打理,希望每個人都享受到應有嘅美容服務,同大家一齊尋找保持健康肌膚同體態嘅方法。

 

Envus 嘅員工同客人就好似朋友咁嘅關係,同你一樣咁著緊你嘅皮膚健康,喺專業、安全嘅準則下實踐你對美嘅追求。


我覺得呢個理念 同自己追求既美容服務好一致 : )

今次上黎試完, 亦證明左呢度真係實踐到佢地既理念呢 ~

如果你都受妊娠紋問題困擾, 不妨搵Envus 睇下佢地幫唔幫到你呢 ~


韓式分段激光妊娠紋

優惠碼:: Kate_TM 就可以用以下優惠價試做呢

$688 (網上付)

$888 (到店付)


Rules::

- 適用於首次試做之新客戶

- 每位客戶只限使用以上優惠一次

- 網上付優惠需登記時支付


Envus Curve Aesthetics

FB: @envushk 曲線美學

IG: @envus_hk

營業時間 星期一至五12:00至10:00

星期六,日及公眾假期11:00-8:00

地址:旺角彌敦道585號富時中心17樓舖層

電話查詢:6464 2626

.

.

.

#Envus真實用家實證 #韓式分段激光妊娠紋 #韓式分段激光 #妊娠紋護理 #Envus #妊娠紋不要怕 #關於妊娠紋這件事 #妊娠紋療程推介 #香港媽媽 #減少妊娠紋 #橙皮紋 #妊娠紋 #媽媽必做 #去妊娠紋 #療程推介

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )