搜尋此網誌

2021年8月22日 星期日

一試就明白口碑點得黎 ~ VelaShape II 射頻光學纖體療程@奵屋

瘦腿療程🦵🏻我唔係第一次做

但咁敬業既美容師😳我真係第一次遇到

開始療程無耐

佢已經發現 平時我用晒左腳 做重心腳 ..

所以 左腳比右腳腫

因應返呢個情況 佢幫我做左勁耐左腳(耐到我訓著左😂)

做到中段 佢見我都接受到個強度

主動問我增加強度同熱度, 令效果更加明顯🔥

事實上都真係即時見到 腳無之前咁鬆泡泡

如果想由肥腳變筷子腳 只有P圖幫到手🙊

所以即時有呢個效果 我已經好滿足

今次我做呢個療程係👇🏻

VelaShape II 射頻光學纖體療程

p.s. 環境光亮舒適~休息區好夠大

仲可以享用飲品同小食

最正係有埋專用toilet 唔使用公家的 方便好多呢

.

.

奵屋

📍銅鑼灣軒尼詩道489號 銅鑼灣廣場一期181802-05


沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )