搜尋此網誌

2021年12月15日 星期三

聖誕急救恩物:: 有機認證 天然護膚 - Naturallogic

呵呵呵 聖誕將至, 終於可以瘋狂party ~

天氣又凍又乾, 一定要保護好皮膚, 聖誕節以最佳狀態見人 !

面部膚色不均 同埋鼻翼位毛孔粗大 都係最困擾我嘅問題

加上我皮膚好易敏感, 出紅點 .. 所以唔太敢試新嘅護膚品

不過最近收到naturallogic三款護膚品, 就令我好放心咁用 ~

因為呢個美國品牌嘅產品 都係100%天然成分製成

不含任何合成防腐劑 ~

所用嘅成分 都係由生物動力學種植同野生收穫嘅植物

配合埋草藥師同生物發酵技術, 提取出最純, 最有效, 同最新鮮嘅護膚產品 ~

p.s. 另一樣我最欣賞嘅係Naturallogic實驗室 係用風力渦輪機發電

合符低碳原則 ! 唔會損害地球健康

今次試用咗三款產品 ^^

極光嫩滑潔臉

一搽上面按摩, 已經感覺到佢有幾溫和 !! 令肌膚好舒服, 唔刺激

溫柔地去角質, 去除化妝品同雜質 : )

潔面之餘, 同時調節膚色同收細毛孔, 仲有助加強皮膚屏障 !

花蜜煥采精華油

呢支精華係潔面同toner之後用嘅 ~

非常滋潤 !! 勁啱而家咁乾燥嘅天氣用, 一搽就feel到皮膚充滿水分 ~

仲可以促進皮膚修復再生, 兼有抗氧化同抗炎特性 ~


全效抗氧消炎面霜

用完精華後, 我再用埋呢盒face cream ~

防止水份流失 ~ 同時亦都可以減少細紋同皺紋架 !

長遠仲有助改善膚色不均嘅肌膚問題, 好啱我用 !!


用幾次已經開始見到效果~

購買方法 :::

只要到 https://omgirlbeauty.com/products/omgirl-beauty-11優惠 選購, 即享以下優惠 !~~

購買naturallogic極光嫩滑潔臉, 花蜜煥采精華油, 全效抗氧消炎面霜

聖誕85折優惠價 $1,561 ~ (原價$1,837)


*產品及有關資料由該品牌提供*

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )