搜尋此網誌

2019年10月21日 星期一

唔夠訓+易爆瘡 好幫手 :: 草姬蜂膠丸 : )


其實香港人真係好累.. 返工累, 返到屋企都好累.. 但又唔甘心乜都無做過就訓
結果日復日捱夜, 日日都好唔夠精神 … (搞到連皮膚都差埋!)

家人見我個人成日都好累 無精神, 塊面又開始爆瘡… 竟然比左盒草姬蜂膠丸比我 (感動)
之前從來未食過呢類產品呢! 但食左一排又真係幾有效, 所以係度簡單分享下~

其實食用方法幾簡單~ 我通常每日食Lunch同晚餐前就食一粒先~
一盒有60粒, 即係食到1個月左右~
我覺得佢幾令我放心既 係因為佢既成分 係100%天然蜂膠精華, 仲係澳洲製造
所以先夠膽食
食左大約2星期後 已經feel到個人無之前咁累 ! 雖然照樣係捱夜… 但第日返到公司 feel到自己集中左, 精神好左

繼續keep住每日食2粒, 大約1個月之後, 慢慢見到皮膚開始轉好~~
除左無晒痘痘問題之外, 仲變得有光澤左 : ) 好開心
我諗係因為體內毒素無晒, 所以皮膚都會自自然然變好

食之前無諗過 原來只需要每日2粒, 就可以為身體築起雙重防禦保護罩~
99.9%有效對抗細菌之餘 仲可以消滅面上既痘痘
上網搵資料時, 知道呢隻草姬蜂膠丸已經得到三項安全認證, 加上證實左無副作用同抗藥性
食落肚既野 始終都係天然最好, 所以呢一隻就食得安心~

銷售點:: 全線萬寧及各草姬門市有售
ZINOMALL購物網
草姬蜂膠丸產品官網

*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*
合作/邀稿請電郵至: mini_dance@msn.com

KATE的分享平台💓
Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )