搜尋此網誌

2019年10月6日 星期日

性價比高, 保暖度高既Baleno Thermal Extra超暖內衣

話咁快又踏入十月 .. 意味住 冬天黎緊喇
極寒底既我 而家夜晚 (特別係訓覺個陣!) 已經覺得涼涼地
連風扇都無開 已經要cum住張大被訓喇
到冬天個陣更加會凍到訓唔著…. 手腳都冰晒 …
所以 今年我決定要及早預備, 唔可以再比自己凍到訓唔到 !

之前一直有留意Baleno Thermal Extra超暖內衣
因為上年係預售期已經極速比人搶購一空喇 !!! 今年我終於買到佢

買之前上網做足功課 … 發現Baleno Thermal Extra超暖內衣經過唔同團體(包括消委會)測試, 證實保溫值高, 性價比更加係最高!

今次同屋企人去日本旅行都係著佢~
我揀左圓領cutting, 易襯衫 ~ 一著上身第一感覺係 真係好舒服啊~
布料柔軟又有彈性, 著落好貼身 : >
就算我郁黎郁去 唔同pose影相 都好貼身, 進一步提升左保暖效能呢~

原來呢個系列既保暖內衣, 係用左鎖暖面料, 纖維會透過吸收空氣中同埋人體散發既水分子, 轉化為熱能 ! 所以可以做到長期鎖暖!!
再加上內衣內層額外附設既微細絨毛結構, 創造左更加強暖既空間!~
真係我既保暖恩物

另一樣好特別既特點 就係Baleno保暖系列竟然好貼心咁
加入左抗靜電功能!! 天氣一乾我真係全身都有靜電 LOL
呢個系列連呢樣野都考慮埋 真心好正, 已經變成左我冬天必備之物
價錢亦都唔貴, 我同家人齊齊著佢~

有興趣入手既話可以睇睇呢度呀
https://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/1413586

*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*
合作/邀稿請電郵至: mini_dance@msn.com

KATE的分享平台💓
Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )