搜尋此網誌

2019年10月16日 星期三

懷舊精緻粵菜小館 [六小館@東涌]

今日同媽媽黎左東薈城shopping, 呢度真係超大, 鋪與鋪之間都有好多空位
同平時迫爆既香港 好唔同呢
而且仲有戲院啊~ 我諗可以搵日預留全日黎呢度shopping+睇戲+食野都唔錯!

雖然呢度有唔少食肆, 但我地就想揀D非連鎖 同有特色D既餐廳
見到呢間六小館 裝修幾有特色~ 仲有落地玻璃望下海景, 就決定入黎試下




門面好Cyber 入面好闊落~ 環境有特色



仲不時見到唔同既懷舊物件, 幾有feel
座位坐得舒服 : )

我同媽媽兩個人, 就諗住叫D份量少D既野食啦~


黑松露手撕雞 $98
雞肉好juicy, 松露味好濃郁 仲有兩片松露係面可以食
比起其他餐廳食到既手撕雞, 呢度真係多肉好多! 性價比高

法國甘筍燴牛肋肉 $248
好有特色既一款, 原來都係呢度既Chef Recommendation之一黎架~
不過呢個就略嫌貴左D

望落好似無乜牛肋條咁, 但原來都有成7條 (我同媽媽兩個人食到傻左)
好入味又燴得好軟腍啊~
醬汁味道剛剛好, 唔會過濃 ! 仲有唔少法國甘筍, 薯角同車厘茄呢! 食晒會好飽

最特別係呢隻好似油炸鬼咁既脆脆, 外脆 內裡係有少少煙韌感!! 好正


落單個陣 唔知原來呢度既野份量係咁大… 我地仲叫左個 黑毛豬揚洲炒飯 $128
分量夠4個人食 !!! 飯粒分明, 完全唔會油呢!!
材料落得好足, 用黑毛豬整成既叉燒粒好好味啊!!!

明明好飽… 但見到呢度D甜品名好可愛, 所以都叫左一個試試
窩可 $88
原來即係窩夫~ 有三種口味可以揀:: 蘋果玉桂, 煉奶花生醬, 焦糖香蕉
我地揀左焦糖香蕉


焦糖醬望落唔多 但味道真係夠濃郁!! 同窩夫好夾, 好好味啊
呢度整既忌廉幾light, 食多D都唔會膩~ 仲配左好多莓果類, 增添清新感, 不錯啊~

除左傳統食中菜會見到既茶之外, 呢度仲有D特別D既款啊~

桂圓紅棗杞子茶 $42
夠養生~

想補充下, 呢度既員工好主動去幫食客
連岩岩飲完杯茶都會即時幫你斟
收碟同抹枱都好快手, 又有禮貌, 值得一讚 : )

雖然對我地黎講 呢區係遠左少少, 但呢間餐廳真係性價比幾高~
菜式同環境都有特色, 份量夠多, 質素不錯
一家人或者大班朋友黎聚會都好適合呢 ~


店家: 六小館
地址: 東涌達東路20號東薈城名店倉6樓601號舖
電話: 23828633
營業時間: 星期一至五11:30-15:00, 18:00-22:30, 星期六至日11:30-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )