搜尋此網誌

2019年7月26日 星期五

新開的Trendy新派中菜廳 [小富臨@南昌]

一早已經聽聞南昌西鐵站有個新既商場 :: V Walk
有勁多店, 仲有戲院!! 特登約埋朋友黎參觀下~~
係勁新淨勁多野睇既一個商場!!!

行到累累地.. 就睇下有咩食, 離遠見到呢間小富臨門口 勁多人, 又好多慶祝新開張既花牌~~
就決定要試下佢 !! (主要原因都係因為我真係好鐘意食中菜 🥢)


食物款將傳統菜加入創新元素, 好多都好吸引!!


晚餐一定要叫起碼一款飽肚野~ 我地就揀左賣相好吸引既 紅菜頭鹹魚雞粒炒飯 $88
紅色飯粒 原來係可以咁靚 ! 仲要堆成金字塔形狀~~
紅色係因為加左紅菜頭, 正~ (紅菜頭可以抗氧化)
其實紅菜頭味唔重, 食入口都係好似平時既鹹魚雞粒炒飯味道~
不過呢個好似更加惹味

新張優惠(做到7月31日)有我最愛既 炸乳鴿$29.8 買一送一 !! 雖然唔算好多肉 但性價比極高!!
熱辣辣炸起 外皮香脆 肉質嫩滑, 好正

朋友鐘意食蟶子, 所以揀左個 花生苗紫金醬炒蟶子皇 $158
醬汁有少少辣 但對我黎講係可接受~
蟶子爽甜 ~ 仲有營養價值高既花生苗拌碟!! 好得意 , size係大過平時D芽菜10倍~


好耐無食點心既我地… 試左個 五星拼盤 $68
一個大籠 載住5款點心 ~ 一個人食就岩晒😌
燒賣, 蝦餃, 水晶餃, 小籠包同翡翠餃 ~ 全部味道都唔錯

不過小籠包外皮 略嫌厚左少少, 如果皮薄D會更好


最後 我地仲試埋 薑茸松露鮮龍蝦 $268
龍蝦幾肥美, 肉質彈牙, 而且配上特製既薑茸mix松露 🖤
不過朋友唔鐘意薑茸 我諗可能有唔少人都係咁
如果薑茸松露另上 比客人自己淋上 可能會好D~~

茶錢 每位$6


餐廳環境很不錯💖 好Trendy既感覺
同埋好欣賞呢度可以食到傳統滋味mix創新元素! 無咁悶
帶埋屋企人黎食都好適合 !!

p.s. 我去個晚係星期五黎 真係好多人等位 ..
大家想試既話 建議早少少去 : )

店家: 小富臨
地址: 深水埗深旺道28號V Walk 2樓73號舖
Shop 73, 2/F, V Walk, 28 Sham Mong Road, Sham Shui Po
電話: 29676918
營業時間: 星期一至日9:30-16:00, 17:30-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )