搜尋此網誌

2019年5月11日 星期六

閃閃粉紅落地大玻璃X特色甜品 [Hands-on Coffee@旺角]


呢間CAFÉ 其實都幾神奇下~ 因為佢竟然係位於中國移動旗艦店入面既3樓
(係咪比D人睇電話 睇到累就上黎食下野休息下呢XD)

然後 一入黎更加驚訝, 成個環境都係粉紅色
正中間係橢圓形的廚房+水吧area 配上金色閃閃既英文字母名
我覺得有D似百老匯劇院既風格啊~!!💃 好特別, 係香港未見過呢種風格的裝修!




牆壁同天花係一個又一個壓粉錘裝飾, 貫徹返佢地著重咖啡品質既宗旨
(無錯, 呢度係主打精品咖啡, 而睇開我食評既朋友應該都知.. 我唔係特別好咖啡架…😂)


然後, 窗邊係大大片落地玻璃, 餐枱就係一張張湖水藍/桃紅色小圓桌, 望落好sharp, 影相又靚💖





由於呢度係主打咖啡既關係.. .有好幾頁menu都係店家既精品咖啡呢~




好彩都有咖啡以外既飲品~ 食物方面主要係幾款burger, 仲有唔少前菜/小食款, all day breakfast, pasta同幾款扒類 : )

貼心地有籃比客人擺野: )


有三款漢堡.. 🍔
我地揀左 經典和牛漢堡配焗薯 $118 (價錢連埋Nitro Coffee, 但因為我同朋友都唔飲咖啡.. 所以無要到)
幾鐘意呢度既焗薯, 份量唔過多, 每粒都切得好細粒 所以表面焗得好勻, 食落幾惹味
拌碟沙律既份量都適中~


Burger都幾多餡, 有煎蛋, 煙肉, 和牛, 芝士同生菜在內🧀
包本身有少少牛油香味, 特別要讚佢焗完後唔會乾, 仍然幾鬆軟, 可惜邊位有少少燶左… (唔敢食所以切走左🙈)
和牛亦比想像中好! 食入口juicy亦有牛味, 加埋其他幾樣餡料一齊 好夾


泡沫甜蛋伴鮮果與咖啡撞雪糕 $90 好特別的一款, 我好似係第一次食呢款甜品呢
咖啡由客人自行淋上~ 即係Affogato☕

雲呢拿雪糕球有返咁上下冷藏度呢~ 所以即使淋上左熱咖啡都唔會好快溶晒👍
然後 咖啡+雪糕 真係好岩我口味!!! 鐘意佢甜同苦之間既平衡, 好味!

泡沫甜蛋 口感同味道都係似梳乎尼啊~ 非常鬆化又軟綿綿☁
仲淋左少少焦糖醬 所以更加香甜~ 呢份甜品好岩女仔食呀! 🍯
(食完都唔會好飽, 罪疚感又會輕D)

熱朱古力(regular) $38 🍫
如果平時飲既話, 呢杯朱古力會係偏甜左少少, 但我個日咁岩每月一痛.. 呢一杯完全打救左我啊 lol
而且個口感都幾順滑~

朋友點的 鮮奶抹茶(regular) $38 🍵
抹茶味同奶味都好出, 會係偏甜少少的選擇, 我地都覺得不錯~

整體係一間令人幾有感覺既CAFE☕🥞
環境好特別, 好好影, 食物款式亦唔係出面常見的 , 質素亦不錯
食物唔會有過咸過多等既問題, 令人食得舒服
雖然價錢略高, 但如果係同朋友一齊share既話 就OK~
最後都要讚一讚咁多位員工, 好主動幫忙serve同埋好禮貌 : )
加上地點方便, 係絕對會再到訪的一家 : )


店家: Hands-On Coffee
地址: 旺角西洋菜南街1L-1M號中國移動旗艦店內3樓
3/F, China Mobile Flagship Store, 1L-1M Sai Yeung Choi Street South, Mong Kok
電話: 26222147
營業時間: 星期一至四11:00-22:00, 星期五至日11:00-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )