搜尋此網誌

2019年5月5日 星期日

抵食的台式料理小店🥤🍲 [茶茶@旺角]


之前已經同朋友黎過同一個鋪位食一人一鍋!! 🥘
覺得幾好食又抵, 所以今日lunch就再媽媽再黎~
發現店名已經改左做 “茶茶”.. 但裝修同之前都一樣..
野食又同之前差唔多.. 所以 就照入黎喇~




環境係小清新~casual 舒服感




Lunchtime原來係無鍋食架~ 但有好多其他款既麵類, 飯類同小食
勁肚餓既我地, 一人揀左一款主食再加左幾款小食~
我地一人叫左一個熱湯~~ 可配: 飯/米線/手作麵/公仔麵


馬來沙茶牛肉熱湯配飯 $48 🐮
媽媽叫的~ 原來D料都幾多下, 除左牛肉, 仲有好多木耳, 菜, 金菇, 同其他菇菌
個人覺得叫熱湯襯白飯 真係好match ! 下次再黎我都會揀配飯~🍚
不過呢一個沙茶味就稍為偏淡, 如果可以好似火鍋個沙茶湯底咁濃會更加好味


宮廷藥膳豚肉熱湯配手作麵 $48
呢一碗反而幾有驚喜, 藥膳味夠香, 就咁飲個湯都得🥄


豚肉份量適中, 但係對我黎講就偏多肥肉
配料比起沙茶牛肉更多呢, 呢碗多埋蟲草花同炸蒜片即時惹味左好多 : >
手作麵係店家自家製的, 果然係好有彈性, 麵質偏硬身~ 幾好味


Lunch +$12配酥炸花枝墨魚丸(2粒)
呢個意外地不錯, 重點係唔會太油, 花枝香味都突出

Lunch +$15配台灣夜市小香腸(2條)
雖然唔係最正宗的台灣小香腸 (配生蒜粒個種) 但佢的確係燒得好香脆
外皮又有甜甜的調味, 雖然唔係我想要既正宗食法但無可否認呢個都好好食😋


單叫: 鹽酥雞扒$38
媽媽的至愛~ 雞扒大塊, 分成左4件 外皮炸得酥脆
肉質仍然滑溜, 同埋成塊都唔會太咸, 所以我地都幾鐘意😋

Lunch+$12配芝士四季春
上次黎都係飲呢一款 (encore)
佢個奶蓋真係好夠咸香味同夠滑, 不過佢無其他飲品店的咁”杰”身
但對我黎講就岩岩好, 唔會太滯
四季春就好清香, 所以鐘意呢個組合~

Lunch+$14配芋香奶茶
這是媽媽的~ 上一張相佢黎錯左凍既xd 同佢講返後就即刻換返杯熱既比我地~
幾香香芋味同埋幾滑身! 不過我就略嫌佢甜左D~

整體黎講係多款又抵食既一間台式料理店啊~
然後.. 見到menu原來2:30開始下午茶 以午餐價再7折!! 更加抵食 !!XD
不過下次都係會揀夜晚黎, 因為夜晚先有火鍋🤤🤤

店家: 茶茶台式料理
地址: 旺角豉油街60-104號鴻都大廈地下AB號舖
Shop AB, G/F, Concord Building, 60-104 Soy Street, Mong Kok
電話: 23273011
營業時間: 星期一至日11:30-24:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )