搜尋此網誌

2017年3月18日 星期六

由細食到大既Pizza Hut [大埔]

由小學開始 已經成日黎Pizza Hut食... 可以話係一種童年回憶 ;D
雖然愈大愈見識到好多厲害又有傳統意式風味既Pizza...
但Pizza Hut大概係不能被取替!

同時... 亦都見證住佢既迷你批愈黎愈迷你.... T^T

(呢個係APR 2017補影既menu)
不過 Pizza Hut既lunch set其實係幾抵食.. 有飯有意粉亦有pizza可以揀, 最平由$48既香蒜肉絲意粉起, 到最貴大約八十幾蚊都有交易

lunch set包埋野飲同餐湯, 咁多年黎我都一定係揀佢幼滑既忌廉湯~ 所以我未試過佢既菜湯架~ haha

香蒜肉絲意粉$48 lunch set包飲品&餐湯
一向係我地至愛!! 鐘意佢配料夠多..每次總係食晒D意粉都仲有一大堆肉粒, 蘑菇, 火腿絲剩
加上蒜蓉同洋蔥片既調味 令到每啖意粉都好可口 : >


黎得Pizza Hut都係想食佢既pizza ~ : P
所以我地叫晒lunch set入面個2款pizza~
左: 至尊薄餅set ($73), 右: 秘製嫩牛薄餅set ($63)
至尊一向係必點~ 集合晒辣肉腸既惹味, 洋蔥同青椒既清新, 同埋蘑菇既juicy~
而新款式秘製嫩牛就一般, 牛肉太少了 根本食唔到有肉味 XD
不過佢加左蕃茄仔,香蔥同紫洋蔥 令到成份pizza都清新左 無咁膩~

(p.s.其實大家都好鐘意既芝士拉絲, 係Pizza Hut係完全滿足晒有突~~~)

佢lunch set可以選配既飲品 種類其實比起出面餐廳可以揀既多好多... 例如有柚子熱情/青檸魅力...etc.
不過我都係鬥氣 係都揀左個要加錢既XDDD

+$3 熱朱古力 味道都幾濃~~~

見到有窩夫, 身為窩夫控既我地 點都要叫一叫既~
有朱古力同雜莓口味~ 見到朱古力上面好似有幾件brownie既物體, 就揀朱古力啦^~^

朱古力窩夫 單點$54 (轉下午茶餐 $62)
其實係度叫得都預左唔會特別好食 果然真係~~
窩夫底唔夠熱唔夠蛋香 (聞落有少少 食落就無)
Brownie質地太鬆化 唔夠實正 朱古力味唔夠濃郁
雲呢拿雪糕都係唔夠味 有少少稀稀地既感覺
有待改善~~~

店家: Pizza Hut
地址: 大埔安邦路9號大埔超級城A區2樓72-82號舖
Shop 72-82, 2/F, Tai Po Mega Mall Zone A, 9 On Pong Road, Tai Po
電話: 2664 3772 / 2664 4722 / 2330 0000
營業時間: 星期一至日 11:00-22:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )