搜尋此網誌

2017年3月24日 星期五

主打懷舊風格的喜喜冰室 [銅鑼灣]

喜愛懷舊復古/60,70年代既朋友 絕對要黎喜喜冰室一趟!

紅色小巴卡位



懷舊收銀處

成間冰室由上至下都經過悉心設計, 無論係紅色小巴既座位, 有生鏽痕跡既四字鏡匾, 定係印有6,70年代紅星既海報, 加上水磨石地同馬賽克懷舊牆磚... 我覺得.. 真係好似坐上左時光機去探訪我出世之前既年代.... 應該係屬於我父母/祖既年代 : ]

盛載餐具既器皿當然都充滿60,70年代既風味啦~

除左牆上既晚市推介同是日精選外, 呢度供應一系列融合懷舊加上玩味既新配搭食物款式!!


呢度既signature dish 雞批浮台 $33
其實即係雞批浸係青豆湯度 聽落同睇落都覺得好唔夾
但係食落竟然無違和感.. 雞批好厲害 浸左好耐都無變淋到
餅皮依然非常鬆脆 好好味呀~!!!
青豆湯味道唔會太濃 而且仲令到雞批無咁膩! 終於明白整呢個配搭既原因~ <3


另一個主打食物-- 黑白多士 $24 !!!
黎之前其實以為係朱古力味多士黎... HAHA
原來係黑芝麻醬加煉奶~~~ 如果淨係得芝麻醬既話 我會覺得成份多士有d齋... 但係加左煉奶 成個味道都豐富了~

其實食到呢度 已經有少少飽... 上面兩樣野都幾飽肚...
但係跟住仲有更飽肚既野食....


黎自"是日精選"既霸皇西冷 $148
呢個份量好大~! 大大份西冷扒下面仲有唔少薯菜
鐵板上 夠晒熱辣辣 .. 肉質還可以~ 個黑椒汁唔會過濃味~

西冷扒仲會附送兩碗餐湯同埋一個餐包+一杯餐飲(今日因為賣晒所以轉左菠蘿包比我地) 菠蘿包好好味~~~ 包包軟熟 皮又鬆化 : )

我叫既飲品係茶走~~ 其實係我第一次識得叫茶走 XDD
因為我好鐘意飲Toast Box既奶茶 朋友話其實等於係茶走
所以今次就試下茶餐廳既茶走 不過茶味比煉奶味濃
我都係鐘意Toast Box既奶茶多D =D


雖然係好飽 但係熱情既員工好意請我地食既甜品 點都要食埋佢 : )
係芒果味啫喱加菠蘿粒~ 呢個真係帶出左我既童年回憶<3
因為細細個最鐘意係屋企整啫喱^v^

食到咁飽 都只係每人一百鬆D... 仲唔使加一
絕對有下次~~~ ^^!!

p.s.見到餐廳出面有康樂棋, 乒乓波枱等 都有其他食客係度玩
下次無咁趕時間我都要係度玩下XDD


店家: 喜喜冰室 Cafe Match Box
地址: 銅鑼灣Fashion Walk百德新街57號地下C&D號舖
Shop C&D, G/F, 57 Paterson Street, Fashion Walk, Causeway Bay
電話: 2868 0363
營業時間: 星期一至日 8:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )