搜尋此網誌

2016年11月26日 星期六

愛上新野♥ 又好味又健康既蒸氣石鍋! [大埔海港]

想試蒸氣石鍋好耐... 終於搵到間比潮福價錢較實惠既地方~





除左有肉類, 海鮮, 蔬菜外, 仲有精緻點心~ 幾得意既選擇

原來食呢種石鍋, 最重要係要叫個粥底, 因為粥放係蒸盆下面, 食物既精華就可以透過蒸盆上既窿滲透落個粥底度! (長知識^0^)
而荷葉就係放係蒸盆上面乘載住D食物~~

未叫野食前, 侍應已經幫我地準備好個鍋先~

頭一輪先叫左:
安格斯肥牛配瑤柱咸排骨粥底 $118
黑蒜豚肉丸 $42
蟶子皇 $22x4=$88
粥底材料:南瓜,大蔥,粟米,排骨,瑤柱,鮮淮山

將白米同粥料加落去喇@0@!! 唔使加水, 因為枱底已經放左一大樽蒸餾水pump上去....@@ (大鄉里....好驚訝)

肥牛同蟶子都係蒸左大約2分鐘已經熟晒~~~
呢個牛真係無得彈.....@@!!!! 好鮮好鮮, 好濃牛肉味!
而因為佢咁樣蒸法, 將牛既油脂都迫晒出黎....好好味!!
完住唔使沾豉油喇~~~

蟶子反而有d唔抵...lolll $22一隻得咁細隻..... 鮮味都只係一般!

黑蒜豚肉丸意想不到 真係有幾香既蒜味, 豚肉又好夠鮮甜~
可以encore之選

後來追加左:
龍躉頭腩 $108
沙白蜆 $45
花菇紅棗雲耳蒸走地雞 (半隻) $55

由於我比較怕魚既腥味...所以呢隻齋蒸既食法我係食唔落口...
(食左一啖only)
加上佢好重骨膠原, 完完全全就係我最怕既口感同味道XDDD

蒸雞反而唔錯呢~ 半隻份量都唔少呀....
雞好嫩滑, 蒸出黎好香!! 仲有好多紅棗雲耳, 自我感覺健康D =PP

蜆最抵食~~~ $45有好多, 又重鮮味!

傻左既我地竟然驚唔夠飽, 同埋又比佢個樣吸引左而叫多左個
閩南糯米蒸蝦飯 $108
(左:蒸前, 右:蒸後)
賣相真係好吸引~~ 最鐘意蒜頭加蝦既配搭
可惜唔夠好味@@...蒜頭超唔夠! 搞到有好多位都係得白飯無味... 蝦又唔大隻>< 後尾要用豉油配料corner提供既炸蒜撈埋黎食先有味XD 有待改善~

甜品: 幸福甜心盤 $55
只係將已經整好既5種中式糕點蒸返熱就可以食~
有奶皇包,馬拉糕,椰汁糕,香芋椰汁糕同紅棗糕
好鐘意佢呢個組合!! 一次過可以食到5款糕點^~^

食完甜品仲未完~ 唔好忘記左仲有最重要既粥底XDDD!
蒸到尾聲 亦係品嚐呢個集各家精華於一鍋既粥既時侯!!
粥已經變得好綿...同埋真係好鮮甜!! 感受到d精華^^
不過咁食法真係太飽..... 下次既話, 有粥底就唔會再叫飯類...
(雖然見到個糯米蒸蟹飯都好吸引..@v@)

btw, 呢度d傳菜姐姐都好好服務態度, 知道我地第一次試蒸氣石鍋 唔係好識要點搞XD 都會好主動幫我地同教我地
feel到個種敬業樂業 >v<"

最後埋單係$724.5 (四人份量)~~~ 相信下次黎叫少返個飯同蟶子, 會再抵食D~~ 有下次! : )

店家: 海港燒鵝海鮮酒家 Victoria Harbour Roasted Goose Seafood Restaurant
地址: 大埔超級城600號安邦路2號地下
G/F, 600 MegaMall, 2 On Pong Road, Tai Po
電話: 2661 8087
營業時間: 星期一至日 7:00-2:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )