搜尋此網誌

2016年11月26日 星期六

好正既軟殼蟹同煎薯仔!!!♥♥♥ [大埔琛仔小廚]

自從有朋友介紹左我黎琛仔小廚後... 真係一試便愛上
黎過一次後就注定成為呢度既常客!!

呢度既午餐會定期更換
不過最出名既都係佢既雞扒, 肉丸, 蝦多士同煎薯!
今日竟然見到有新選擇--軟殼蟹
身為軟殼蟹愛好者既我緊係要試試佢 XDD
酥炸軟殼蟹配青檸汁, 配意粉 (可選飯,意粉,煎薯,薯蓉,薯條同薯餅...好多薯>v<") $46連飲品 (味道:9/10, 份量:9/10)
個件軟殼蟹既好味程度....我諗真係要有食過既人先會明白!!!
好大隻不在話下..每一啖蟹肉都食到濃濃既肉汁同鮮味....!!
新鮮既感覺就好似係岩岩係海水游上黎咁....@@
炸得香脆而不膩 乾脆唔會覺得油
估唔到會係呢度食到我食過最好味既軟殼蟹(good!!)

黎個closeup~~~♥♥♥

另外, 仲叫左個餐牌上面無既款式~~


瑞典肉餅配煎薯粒!! $65 (味道: 9/10, 份量:8/10)
1)點解餐牌無我又會識叫? 
因為曾經有一段時間呢個款式出現過係午餐menu~ 而而家轉左之後就連normal menu上都無左呢款喇

2)又點解明明今日午餐menu有瑞典肉丸我唔叫, 要比貴D叫肉餅?
呢度既肉丸好味就好多人都知, 但其實用同樣材料製成既肉餅, 將肉汁鎖得更實, 味道同口感都比肉丸更加豐富!!

呢塊肉餅, 好完美咁演繹左咩叫外脆內軟
外圍煎得好夠香脆..而內裡既肉粒一咬即散,好鬆軟....
除左本身既牛肉加7種香料而成既味道, 仲食到有淡淡既香膻味...唔知會唔會係有加埋羊肉係入面呢? ^___^

而且...平時既琛仔小廚係忙到踢晒腳...
今日少左人黎, 反而令食物既質素更上一層樓!!
今日既煎薯比平時煎得更加到位!!! 香草同鹽既比例落得岩岩好
薯仔軟身得黎外層好香脆..... 好完美^_____^

希望大家有機會黎...都會係唔太多客既時侯, 可以食到佢最高水準既食物~~~


餐廳資訊:
店家: 琛仔小廚 Yensam's Kitchen
地址: 大埔南盛街19-23號南盛閣地下3號舖
Shop 3, G/F, Nam Shing Court, 19-23 Nam Shing Street, Tai Po
電話: 6587 5149
營業時間: 星期二至日 11:00-21:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )