搜尋此網誌

2021年4月14日 星期三

尚膳養顏美人鍋

自從疫情後 感覺好似十年無試過出街打邊爐咁

今晚終於約左朋友出黎烚下烚下喇 ~

揀呢間 絕對係比佢"養顏"兩字吸引左 XD

所以湯底 我地都揀左 尚膳養顏美人鍋 $188

(可以雙拼 但我地主力都係想試呢個)


等員工上個鍋比我地時, 就出左去醬料區~

選擇不少呢~ 

辣椒, 香蔥, 莞茜, 蒜蓉, 乾蒜, 芝麻醬, 沙嗲醬, 麻辣醬

另外仲有3款涼菜:: 蕎頭, 手拍青瓜, 鹵水花生

好快 員工就將湯底捧上 ! 一見到已經覺得好興奮>v<" 因為好足料 !

大大隻烏雞+紅棗+杞子+龍眼肉+其他有益藥材, 重點係有超多桃膠 (最後竟然食唔晒... 浪費左><)

落邊爐料前, 先飲一碗~ 一飲就覺得係熬左好長時間

因為d食材味出晒黎 ~ 好濃味


呢度係採用手機自助落單, 我覺得幾好

因為唔怕漏, 又可以不時睇返自己叫過d咩食

重點係有埋圖片 !

另外 都欣賞佢唔少食物都有"半份"可選, 人少就岩喇 ~


手切牛肉(細) $188

大愛呢個呢 ~ 牛味出, 肉質軟腍

大部分肉都肥瘦均勻, 不過食到尾個幾片就偏多肥肉

(雖然係咁, 我地都食得晒, 因為真係幾好味, 推介)



四色手工丸拼盤 $88

四款丸分別係:: 黑松露蝦丸, 黃金墨魚丸, 芝心牛肉丸, 梅菜豬肉丸

每款丸有2粒~ 估唔到最無期待既梅菜豬肉丸竟然幾好食, 兩者好夾


另外芝心牛肉丸 既芝士 有流心效果~ 而且唔算膩

黑松露蝦丸同黃金墨魚丸 就比想像中清淡 ~ 不過口感不錯

整體黎講 呢碟丸都值得試 : )


蟹棒響鈴 $58

覺得特別 ~ 所以叫左 >v<"

響鈴好薄脆呀 !! 淥佢1-2秒就岩岩好 ~

中間包住蟹棒幾特別, 同埋都幾夾~ 不錯


冰菜 $48

好爽口, 又快熟 ~ 幾新鮮

為我地減輕返罪惡感 ~~

(而且唔係度度都有呢)


台式蛋餃(半份) $36

半份係4隻 ~ 對於我地兩個人黎講已經好夠喇

人生第一次食蛋餃 ! 用蛋黎做餃子皮, 幾得意 !

蛋味真係幾出, 不過食落味道就唔算特別 ~


雞蛋 $6/隻

hehe每次打邊爐我都一定要打隻雞蛋落去做蛋花咁食>v< 覺得好食


花生湯圓/芝麻湯圓 $48

本來其實係要單款咁叫架, 不過店家話佢地賣淨最後2粒花生湯圓

問我地可唔可以mix埋芝麻湯圓, 對我地黎講仲好, 可以試晒2款味~

總結覺得芝麻味完勝花生味~~


除左邊爐料外, 呢度仲有D拌油小食揀~ 我地試左份 墨魚脆脆 $68

炸到好香脆 !! 呢碟一定要襯熱食 ~~ 好香口


最後 估唔到原來有 果盤+朱古力送架 ~ 而且幾精美 : )

有楊桃, 長青提子同橙 : ) 全部都好清甜 唔會酸


朋友幾乎自己飲晒一JAR 杞子圓肉菊花露 $68

我試左一啖, 確係幾清甜解膩

不過我更愛飲呢度既茶, 夠熱夠甘香 : )

茶芥 $20/位


整體黎講 食物質素不錯, 湯底足料濃味

員工都好主動幫忙

環境方面 比一般火鍋店闊落, 同隔離枱有一定距離, 同時有少少古色古香既感覺

整體不錯 : )

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )