搜尋此網誌

2019年11月10日 星期日

七彩繽紛的萬花筒世界🎆🌠 [漫花燈火OMG@大角咀]


近期勁受歡迎, 一間超適合男男女女打卡的 夢幻餐廳:: 漫花燈火OMG
(我認, 我都係比佢既環境吸引而黎既 ... XD)
唔講咁多, 睇相先啦 : )



勁鐘意呢個鏡面位 ~ 可惜我地黎個陣 已經有人坐左喇

每一個方向, 每一個角落 都係打卡位~

唔好漏左天花板呀~ 入到餐廳 記得要抬頭望下 呢一片七彩顏色既乾花花海

一出lift 原來已經踏入左 萬花筒既世界架喇

行入幾步 先會見到接待位置架 ~
係我見過 最夢幻 最得意既入口啊~

餐廳雖然唔算好大, 但係座位都算幾闊落

食物款式 主要分為:: 前菜,小食,主食同pasta (仲有甜品)
款式唔算多, 價錢都略貴 ~


呢度既餐具都勁靚啊~~ 杯 , 碟, 刀叉羹都好靚
每枱都有枝萬花筒架 ~~ 媽媽即刻重拾童真 xd


香煎日本帶子配黑松露忌廉意大利粉 $168
幾欣賞佢既醬汁濃度, 拿捏得幾適中 !
第一次食松露忌廉 係可以唔覺滯, 做到香而不膩
而且條條意粉 都有掛到醬汁, 煮得幾平均

意粉口感方面, 因為店家係用傳統意大利煮法, 食落會比平時食到既偏硬少少
但無想像中咁硬 ... 係絕對可以接受到, 對我黎講什至覺得岩岩好

帶子有三件, 不過不失

法國慢煮鵪鶉腿配牛油炒野菌 $168
有配上辣椒絲 唔食辣既撥開就可以了

鵪鶉腿雖然係細細隻, 但係啖啖肉~ 而且幾鐘意佢既調味
惹味得黎又幾適中.. 唔會過濃, 令人食得舒服 : >
因為係慢煮既關係, 肉質都特別嫩滑!!

底下係炒雜菌索左鵪鶉腿既香味, 更加好食

因為覺得呢度既item都幾貴, 所以我地無叫到飲品 T___T
想試多d呢度既食物多d~
(p.s. 呢度有低消每人$100, 其實一定達得到放心)

因為有兩款甜品都好想試.. 我同媽媽豁左出去XD 兩個人叫兩款甜品XDD
開啟潘朵拉盒子 $168 (限量供應)

糖衣都用dd力先打得爛, 質感真係好似唯美既玻璃
望到呢d樣 自動覺得會過甜... 但一試 竟然又唔係真係太甜喎 ! 不過就偏硬身既~
鐘意食硬糖既朋友 應該會好鐘意


入面件撻好大件, 兩個人食都好飽
好彩佢係Raspberry口味~ 酸酸甜甜 唔會膩

在森林和原野 $158
抹茶chiffon味道唔算突出... 但切成碎件 模仿青苔, 中間仲夾雜住好多花形, 形珠形同菇形既糖同朱古力 ... 好靚, 好有心思啊!! (邊食邊有尋寶感覺)



但重點竟然係隔離個件 tiramisu雪糕
口感超級幼滑!! 仲有陣陣咖啡香氣, 絕對係一件好正既大人甜品

話說呢度係有限用餐時間架, 一個半鐘, 不過放心 一定食得切~
因為呢度上菜速度都幾高~! 我諗大部分食客 係呢度用得最多時間既都係影相打卡XDD
雖然價錢偏貴, 但係同朋友/家人/另一半黎食野同影相, 又真係會幾開心 : )

店家: 漫花燈火OMG
地址: 大角咀晏架街48號香港西九龍絲麗酒店1樓
1/F, Silka West Kowloon Hotel Hong Kong, 48 Anchor Street, Tai Kok Tsui
電話: 27896805/ 55963665 (WhatsApp)
營業時間: 星期一至日12:00-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )