搜尋此網誌

2019年11月29日 星期五

日式火鍋放題都可以咁高質, 真心好食 [鍋處@東涌]


話說上次同媽媽黎東薈城行街食飯.. 臨走個時經過見到呢間餐廳門口好多人排隊..
好奇心驅使下, 我地決定要黎試下佢!

我地晚上6:30黎到.. 估唔到已經有好多人係門口等緊
建議大家黎之前 真係要book位 (不過book位都係只可以book到18:30架咋
之後時間既 都係要親自黎等位啊)

呢度提供 壽喜燒同涮涮鍋~ 我同媽媽都揀左要壽喜燒~
湯底有4款揀:: 九州豬骨湯, 蕃茄湯, 龍蝦湯, 自家制麻辣湯

媽媽揀返正宗既 壽喜燒湯底, 我就想試下蕃茄湯 ~
想講呢度用個鐵鍋係好淺, 所以食物熟得超快!! 基本上就係不停忙住淥野同食食食~
蕃茄湯味道幾天然, 不過就唔算好特別


牛肉方面 有7種唔同等級選擇~ 而且仲可以 揀任食定唔任食
我地揀左 澳洲M4和牛任食放題套餐$288/位, 限時90分鐘 ~

呢個set除左可以叫M4和牛之外, 仲可以任叫埋另外幾款牛::
上選美國牛肉, 嚴選美國牛肉, 美國極黑和牛
另外, 仲有美國豚肉日本豚肉都可以任叫~


想講, 壽喜燒湯式 真係必叫!!!!! 好好味呀, 好少可食到唔會過咸既壽喜燒呢!!
味道好豐富, 同埋唔夠湯既話 員工會好快手幫你refill返呢個裝湯既壺仔架
呢個湯式真心做得很不錯, 建議必揀

初頭覺得員工無乜笑容, 好似無乜禮貌咁
但食落之後, 發現其實佢地好主動幫手, 加湯, 收盤都好快
加上見到店內真係keep住好多客, 佢地都可以做到咁helpful
其實已經不錯..


澳洲M4和牛
肥瘦真係好適中啊 !!! 牛味亦好出~ 一食 我同媽媽都不約而同話
估唔到任食既質素 都可以咁高~ 真心覺得性價比高, 值得一讚... 

日本豚肉
豚肉亦都食得出係靚的部位, 無平時我好怕個陣豬既味道


美國極黑和牛
呢個係平一個價位既牛肉, 但估唔到 佢質素更加高!
大大既一片, 肉質非常軟嫩, 十分推介大家試呢一款牛!!


特別想介紹下呢度既豆腐, 特別在 佢係炙燒過架~~
無咁易散開之餘 食落又有焦香味, 唔錯唔錯啊



野菜好多選擇 又新鮮, 估唔到連superfood羽衣甘藍都有呢 !
另外特別推薦 蟹柳 一定要試 好大條又好有鮮味


雪糕櫃竟然有MÖVENPICK呢😍😍😍不過我偏偏想試新野啊~
呢度有特別口味既雪糕~ 我就揀左沖繩海鹽味試下
淺藍色的 好靚 : ) 食落原來牛奶味好重 比咸味重, 不過都幾得意既

自助醬汁調配區


飲品自己拎 ~ 好多凍飲款, 好彩都有三款熱茶茶飲, 適合中女如我 xd


店內環境不錯~ 雖然地方唔算好大, 但係絕對係坐得舒服架
兩個人黎食既話, 都會有一塊木板將你同隔離枱隔一隔, 唔怕眼望望會尷尬 XD

整體黎講係食物質素高的一間日式火鍋放題, 特別係 壽喜燒湯底 同呢度既牛肉
做得特別出色 ! 其他配菜同甜品都做得不錯
所以大家想試既話就真係要盡早黎呀.. 或者平日日頭黎 就可以避開人潮啦^^



店家: 鍋處 Hana
地址: 東涌達東路20號東薈城名店倉3樓317號舖
Shop 317, 3/F, Citygate Outlets, 20 Tat Tung Road, Tung Chung
電話: 26731113
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )