搜尋此網誌

2019年9月11日 星期三

吳彥祖開既餐廳, 但高質食物絕對先至係重點 [The ThirtySix@中環]


一間以 “酒” 為主角既酒吧餐廳 🥃 主打Modern Classic同特別改良左既高球雞尾酒
( 而且仲係吳彥祖開架, 但我今次黎 無緣同佢見面 😭 )
即使唔愛酒 但呢度既佐酒小食絕對令我愛上了 ! 😋 (小食真心高質🌟)

係蘇豪區金珀苑 要搭lift上2樓, 一出lift 就見到呢個充滿酒既畫面
雖然唔飲酒, 但呢個畫面 真係好壯觀, 好靚, 好有feel 🥰

想入餐廳, 就要推開呢度厚厚的大木門, 更加為呢間餐廳增添左神秘感

微暗燈光, 最近門口既係bar area~ 有Sommelier serve~


行入兩步, 就係唔同format既座位~ 覺得佢地個多人包廂梳化位好靚好舒服啊, 又有街景睇


仲有唔少eye-catching既壁畫

餐廳入面另一個放左勁多酒既位, 要由員工開鎖帶你 先可以入去
今晚都見到唔少愛酒之人係入面揀酒呢

愛酒既朋友 係云云酒類入面揀左好耐, 終於揀左比較特別既呢款 Hojicha Mizuwari $140
Whisky + 焙茶 + Black Lemon Bitters + 梳打既組合

話說我試飲左一啖, Whisky味真係十分濃烈 !! 酒味之後就係焙茶甘香慢慢滲出
愛飲酒既朋友表示好滿足, 酒味夠強~ (而且會發光, 好好影😝)

因為未食晚餐既關係, 再加上食物價錢唔貴
所以我地2個女仔都叫左好多野食下, 以下我就由我最鐘意既開始寫啦~


Salted Egg Chicken Crackling 🍗 $68
無諗過 最令我難忘既 竟然係炸雞皮
超級鬆化 ‼ 有入口即化既感覺 ~ 咸蛋黃味 好重 好香 好邪惡 😈
如果只可以揀一樣食物 我會推介呢款啊!


排第2 係炸豆腐 🤤 Fried Tofu in Wasabi Tomato Sauce 🍅 $48
Sauce我覺得有少少似 豆瓣醬既香味, 夾埋wasabi又清新D

豆腐無炸得過火, 反而係拿捏得剛剛好, 入面仲係保持到好juicy~


好矜貴既:: Foie Gras & Oyster in Yakitori Sake Sauce $88/piece
一個mix得好好既fusion菜, 而且有齊2樣好吸引既材料: 鵝肝+生蠔
不過覺得呢個有點難Share, 建議一人點一份 !
生蠔用照燒醬燒香左, 好入味, 但同時有點搶左鵝肝既味
不過兩者夾埋一齊食 個口感又確係好正 (用紫菜將佢地包住啊~)
生蠔味非常突出, 下次再食既話 我可能會切少少鵝肝出黎單獨食~ 滿足下鵝肝癮, 嘻~~

見到呢度竟然有芝士大福, 愛煙韌既我即刻叫左XD
Grilled Cheese Daifuku $38/piece
口感煙韌得黎 唔會痴口, 其實係偏向軟淋質感多D呢~ 芝士味都幾香啊, 覺得不錯 (仲有紫菜比你包住食架) 不過唔算太特別

同朋友都愛食雞翼, 所以叫左 Yakiniku Chicken Wings $48/ 4 pieces
呢個烤肉汁 其實真係幾香+幾入味, 雞肉亦都比想飲中更加香嫩
不過呢個相對起以上食物 就無咁獨特 ~ 所以排名亦都無咁高喇
但性價比其實幾高

Brandy Blue Cheese Burger $158
呢個份量比起以上既食物, 真係好大, 而且食完真係會飽
如果想試多幾款既 就建議多D人share先揀burger呀
Burger好多地方都有得食, 但呢個口味真係呢度先搵到~ 材料好足, 成份都厚身~
有大量煮熟左既洋蔥在內, 但味道最突出既 一定係氣味香濃既藍芝士~
仲有 入面塊澳洲牛好厚身同juicy~
鐘意藍芝士陣味既人 一定會鐘意呢個~ 但如果接受唔到既話
就可以試下叫另一款burger啦 ~ (Old-Fashioned Bourbon Burger )

整體黎講 以呢間餐廳既格調, 服務, 食物質素 同名氣黎講
絕對有資格可以收貴好多, 但係價錢竟然係咁正常 (酒類當然就貴D)
所以 我同朋友都覺得抵食呀~~
而且每款食物都令人有小驚喜, 有期待, 無論愛唔愛酒既朋友 我覺得都可以上黎體驗下~







店家: The ThirtySix
地址: 中環蘇豪荷李活道23號金珀苑2樓
2/F, 23 Hollywood Road, Soho, Central
電話: 23361411/ 23364498
營業時間: 星期一至四17:00-1:00, 星期五至六17:00-2:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )