搜尋此網誌

2017年9月15日 星期五

喜歡live band的朋友必到, 氣氛好好食物也不錯 [Bora Seafood@尖沙咀K11]

今晚 因為一隻叫eatber既餐廳支付app, 我同屋企人黎左K11食一餐好開心又好好feel既晚飯 : )

見到門面已經好高期望, 好靚同好好feel咁♥
因為見到用apps比錢既話 呢間係有6折(無限特定時段..)!!
而且又係K11咁方便, 所以今晚特登同屋企人出黎試下~~ ;D



我地訂左位7:30~ 岩岩入座個陣都未坐滿, 但之後陸陸續續就好多人入黎喇..~


 
Set Dinner基本上係有$288同$328兩個價位..都唔算太平, 所以我地決定叫1個set dinner再散叫其他想食既款式~
見到佢9月做緊龍蝦半價, 真係好想食!!! 可惜星期五唔適用T___T 所以決定下次再黎食過!


Set dinner兩款沙律二揀一既凱撒沙律, 無諗過份量會係咁大!!
而且凱撒醬味道好濃烈~~~ 佢既蒜蓉包粒有超香既蒜蓉牛油味~~ 正呀!


Set dinner兩款湯二揀一既黑松露野菌忌廉湯
呢個出乎意料地超好飲! haha...因為平時出街食松露款實在中過太多次伏了...多數都係無松露味既xdddd
但呢個竟然啖啖都有好香既松露味
最鐘意既係佢唔係飲完會好滯個隻質地, 唔會過份creamy~


再上枱既係今晚最正正既主菜♥♥♥黎自西班牙既黑毛豬呀♥♥♥真係一試便愛上!!!
香煎西班牙黑毛豬扒配黑醋洋蔥Set dinner $288

平時對豬肉有少少抗拒... 因為好多時都會食到好大陣臊味..驚左個陣味...../^\
但係食左呢個之後完完全全對豬肉改觀了!!!
呢個黑毛豬口感嫩滑, 帶有完美既油脂感~ 而且肉質肥瘦相間, 食左入口之後陣滋味仲持續緊~!!!
真心大推介真心好好食♥

佢配有一d好似意大利青瓜咁既配菜~ 我淨係食左蕃茄XDD
因為落左好多黑椒所以好食~


散叫菜式方面我地叫左個香濃龍蝦汁帶子意大利飯$168
佢個龍蝦汁味道好強...但係...唔係我接受到個種味道...
我地都覺得呢個麻麻地, 帶子係煎得幾香但係得一粒T____T
好似有d唔抵咁 /___\ (好彩有用到app有六折~ ; P)


好彩之後黎既慢煮德國鹹豬手配粗薯條$198又好味返!!
呢個豬手焗得超!香!脆!! 而且唔會好似係其他德國餐廳食到既咁咸...呢個個咸香味係剛剛好^___^
仲有唔少粗薯條伴碟!!! 薯味突出 我至愛

Ahahahaa平時我好少飲酒;D 所以今次有酒真係要幫佢影多幾張靚相XDDD
係~ 呢度既set dinner配既飲品會係法國紅酒, 法國白酒或者雜果賓治!!XDDD
見到佢都會用唔同size & 形狀既酒杯去配返紅白酒~ 令到唔同酒既質感都可以完美呈現返~
p.s.其實我完全唔識品酒ga xdddd只係之前有聽過呢d理論xd

係我地食到尾聲個陣(大約8:30pm)竟然!! 突然有live band出現!!! 仲要係唱得幾好聽XDDDD
最估唔到既係.... 佢第一首唱既歌係----->陪著你走
完全估唔到會係唱廣東歌丫~~~
因為有歌聽既關係.. 我地又坐耐多一首歌xdd
之後係 我只在乎你~~~~ 又係一首我勁鐘意既歌..
突然愛上左呢度! 仲見到有人點唱丫~~~ 好好feel ah~~!!

$720係原價~ 但係我地用左eatber app既eatpoint買左呢度既電子消費券(用$60蚊買$100券~~)
變相今餐有6折! $v$ 即係大約比左$432左右~
(佢既券最細面額係$100, 所以尾數係可以補cash~)



呢個係app既介面~ 仲可以揀其他餐廳...
不過見到佢暫時唔係好多間餐廳揀....希望遲d會多d ! $___$!!


click完付款再入返自定密碼 員工就會有個QR code比你scan~
Scan完就搞掂喇~~

總結: 4百幾蚊食左3個main其中一個係set dinner, 仲有埋紅酒飲
氣氛又超級正有live band, 員工都主動收碟 加水個d~ (有個比較後生既男waiter特別好禮貌, so nice!!)
份量唔細 食物質素大致上幾好, 更重要既佢係K11超方便~~
會再黎食~!!



餐廳隔離仲有酒吧area~~~

店家: K11 Bora Seafood
地址: 尖沙咀河內道18號K11購物藝術館3樓314號舖
Shop 314, 3/F, K11 Art Mall, 18 Hanoi Road, Tsim Sha Tsui
電話: 2579 0188
營業時間: 星期一至日12:00-2:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )