搜尋此網誌

2017年6月17日 星期六

意外發現驚喜西餐廳 [Sidewalk Cafe@天水圍]

呢個星期都落足咁多日雨... 就好似我既心情咁 /_\
不過食到滿足既一餐 總算令心情可以好返少少 : )

夜晚7點幾 要等位 但都係等15分鐘以內~
落咁大雨 我諗少左好多人出街食飯喇...



我覺得佢menu整得幾靚...又有好多圖 令人好有心機睇XDD
最重要既係佢多款揀~ 意粉扒類pizza沙律樣樣有~
見到佢dinner set都唔少選擇, 好快就揀到岩心水既食物!

跟餐既蒜蓉包忌廉湯
蒜蓉包真係好好味!!! 黎幫襯既話, 我覺得就算唔食其他野都要食呢個!!! XDD
烘得香脆非常! 面頭除左塗上蒜蓉牛油之外, 仲見到有一粒粒感覺好似香草味既顆粒... 有冇人知道係咩黎架?__?
我覺得係呢d籽粒令到個包咁香咁好味!!


烤百里香春雞 $98 跟餐湯,蒜蓉包及凍/熱飲品
其實每次出街食飯 揀燒春雞之前都有一絲恐懼
因為實在中過太多次伏...!!>< 唔係太乾身就係太淡味
但係呢隻春雞比返信心我!! : >
外皮烤得好脆 適量既鹽為春雞提味 雞肉一d都唔會"鞋"口 肉質軟嫩
更重要既係佢唔會太細隻 仲有薯條同沙律菜拌碟
隸屬高性價比之選~~ $v$

黎個close up~~ 真係好香脆


美國西冷牛扒薯菜(燒汁) 5成熟$118 跟餐湯,蒜蓉包及凍/熱飲品
因為用鐵板上 所以5成熟都唔會太生... 好好利用餘溫整熟多少少XDDD (利申: 唔食生野既人=PPP)
我覺得佢牛味都幾重!! 煎熟左之後 仍然好有肉汁~~
唔沾燒汁更加突顯到佢既牛肉味 *v*
食到最後.....竟然有食唔晒既感覺! @0@

本來仲想加小食..叫甜品...都飽到加唔到了
一間性價比高既餐廳, 終於明白佢點解長據Openrice高位了~

p.s. 美中不足 朋友坐既位岩岩好係冷氣槽下面
成餐都斷斷續續咁滴水落黎..... 影響左成餐用餐經驗
餐廳要留意同改善
p.p.s 見到年輕既侍應好主動收野落單, 相反睇起黎比較高級既員工態度就一般般.....
p.p.p.s 影左佢set dinner以外既其中幾頁menu可以比大家參考下








店家: 茜廊餐廳 Sidewalk Cafe Restaurant
地址: 天水圍天靖街3號天盛商場1樓L128舖
Shop L128, 1/F, Tin Shing Shopping Centre, 3 Tin Ching Street, Tin Shui Wai
電話: 2682 8260
營業時間: 星期一至日 7:0023:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )