搜尋此網誌

2017年6月24日 星期六

悠閒舒適的樓上西餐廳 [Give Me 5@觀塘]

難得放假終於唔使再屈係屋企做野...T^T
男朋友一早搵左一間位於觀塘既樓上西餐廳同我慶祝一下~

好耐無黎觀塘... 而家多左好多又新又靚既商廈@.@


呢間叫Give Me 5既西餐廳, 座落於一棟商廈既5樓~

一入黎第一個感覺就係呢度好開揚好闊落呀~~~ 好舒服!
而且仲有一大排窗邊位係可以望海/遠處一排排既屋邨
我覺得可以咁樣望下外面放空一下... 真係一大享受 : )

星期六都有lunch set *v*
價錢由$88-$138不等, 呢個價錢, 竟然已經包埋自助沙律吧, 有無限蒜蓉包/湯/紅酒/白酒!!!
好抵食~~~~~~ $v$

自助沙律吧一d都唔馬虎... 沙律菜, 沙律醬同配料都各有幾款
仲有不停refill新鮮熱辣辣既蒜蓉包任食

最驚喜既係呢度連紅酒白酒都供應~ 不過我地好乖...無飲到酒=PP

男朋友特別鐘意呢度既磨菇湯, 有香濃既菇香味同口感~

食左唔記得第幾盤既沙律 : D
主角終於出場~ 澳洲肉眼扒(8安士)配野菌燒汁 $138 5成熟
呢份牛扒係我暫時食過最鐘意既一份 @__@
其實單睇外表已經睇得出佢好juicy..食落口肉質鮮嫩...
最重要既係佢每一啖既牛味都好突出!!!
一路食都完全無點過隔離既野菌燒汁.....=P
調味適中, 唔會過咸但又唔會無味, 食完之後好想叫多份呀...

比5成熟多少少既牛扒... 正合我意 ; D
估唔到拌碟既會係我至愛既薯角♥呢個新鮮炸起, 一定一定一定要即食!!!

男朋友叫既天多里燒雞伴手抓餅 $98
呢一款真係比較特別, 係其他餐廳唔係咁易食到..
我個人好鐘意燒雞配手抓餅呢個組合~~ 又一次, 呢個都係要襯熱食XD
又香又煙韌既手抓餅一定要仲係暖粒粒既時侯食先正!!
燒雞係屬於印度風味既味道, 本身已經有好濃既香料味~
所以....旁邊既咖喱汁我地又係無點過咁濟xddd

無飲酒既乖小孩, 叫左凍檸茶同熱奶茶~
推介熱奶茶! 好香濃... (不過下次我決定要試佢d latte! 因為見到人地叫有好靚既拉花!)


原來呢度仲有飛標機同桌球玩@@! 地方真係好大....
下次可以約多幾個朋友上黎玩~~

同埋我見到佢有個蛋糕櫃... 員工話係佢地自家製既homemade cake
下次無咁飽既話我都想試埋=PPP

店家: Give Me 5
地址: 觀塘鴻圖道90號5樓 5/F, 90 Hung To Road, Kwun Tong
電話: 2114 0343/2114 0345
營業時間: 星期一至六 11:30-23:00/公眾假期 18:00-23:00/星期日休息
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )