搜尋此網誌

2016年12月14日 星期三

初嚐HeSheEat午餐...其實唔係差, 但性價比唔高 [銅鑼灣]


做甜品做到出晒名, 晚晚要大排長龍先食到既HeSheEat
原來午市黎唔使排隊~ 仲無乜人添...


Set lunch分左2 course/3 course
分別係$98同$118... 都唔平呢

頭盤方面, 我同朋友一人揀左一個湯&沙律, 可以share試晒兩款~~
忌廉大蒜薯仔湯 一上枱, 我同朋友不約而同呆左3秒XDDD
點解可以咁少湯!!!!! XDDDDD
恕我地孤陋寡聞... 真係從來未見過咁少既湯!!

用匙羹黎量度返佢既淺度XDDD
講返個湯既味道, 其實唔錯... 唔係好飽滯個隻口感, 同埋蒜同薯仔味都幾突出~ 可惜既係... 飲左幾啖就無晒喇XDD

正當我地擔心緊沙律會唔會每人分得一塊菜既時侯...
反而佢既份量正常好多~~~~ bravo! *v*
燒茄子水牛芝士沙律
甜醋橄欖油好開胃~ 但係個幾粒茄子同埋水牛芝士都無乜味~


主食上枱了~~ 南瓜帶子意大利飯
本來無乜期望的, 反而又幾好喎!
其實食晒成個都食唔到南瓜味, 但係芝士味就好出, 竟然仲會有拉絲效果添..哈哈, 由於我地係芝士愛好者, 所以呢碟都幾合我地口味!
三大粒帶子都夠新鮮juicy~~

另一個主食本來係較大期望的, 又反而麻麻地XDD
蟹肉蘆筍意大利蛋麵
蟹肉碎都唔算少, 不過無乜味... 成碟麵都太過濕了...
感覺如果係乾身D會好味D~

佢配既飲品基本上係定左, 無得揀~
今日係凍檸茶

好戲在後頭...哈哈哈
因為我地都唔記得左原來仲有個甜品包埋架
紅莓醬奶凍... 絕對係成餐最好味既食物!!! <3
紅莓既酸味岩岩好中和返奶凍既甜味
奶凍好好好滑~~~ 兩者好夾, 絕對為呢餐補返唔少分數

不過不失既一餐..性價比唔高 $196/2 person.
相信同樣價錢係銅鑼灣會有更好既選擇~

店家: HeSheEat
地址: 銅鑼灣記利佐治街2-10號銅鑼灣地帶2樓201號舖
Shop 201, 2/F, Causeway Bay, 2-10 Great George Street, Causeway Bay
(港鐵銅鑼灣站 E 出口, 步行約1分鐘)
電話: 2868 2277
營業時間: 星期一至日 12:30-23:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )