搜尋此網誌

2020年2月6日 星期四

風月無邊 鬧市中的日系文青特色CAFE [蟲二@旺角]


蟲二 :: 取名自 "風月無邊" 一詞, 淨係個店名
已經令我有點期待, 覺得 呢間店 應該會幾有感覺呢

隱身於旺角上海街618號頂樓, 點解話隱身呢?
因為平常真係好少會經過呢一度, 今次係我第一次踏足上海街618號




原來呢度本身係有過百年歷史既唐樓黎 .. 係剛剛既1月 先至活化翻新
成為好有藝術氣息充滿歷史色彩既特色商場 (打卡位:: 勁多)

蟲二 位於頂樓, 令人覺得更神秘
一上到去, 就見到門口被大大塊日式麻布遮擋住


踏入去 係大大幅壁畫 同埋好有懷舊香港風既裝飾同座位

行入兩步, 中間係大大個戶外area~~ 枱與枱之間有好充足既距離
仲種滿花花草草呢, 同旺角呢個鬧市形成對比

穿過埋戶外呢個area後 就係另一邊既室內座位同蛋糕櫃
呢度確係佔地幾大呢 : )






呢度供應既食物款式都幾特別, 有唔少款式都係將中國傳統手藝同日本菜式結合架
因為想留肚食pancake, 所以我同朋友share左一份主食~

一汁三菜 $140
呢個好日式既set, 可以係以下三款肉類入面三選一::
赤味噌清酒燉豚肉 // 紅酒黑醋無花果燉牛肋粒 // 蘋果野菜咖哩日式雞肉
我地揀左 牛肋粒~

上菜速度都算幾快~ 大約15分鐘左右就將食物送到了
除左牛肋粒, 仲有 好開胃既杏脯汁漬小蕃茄, 食肉同飯之前食岩晒^^
酸酸地的, 好開胃

員工教, 先空口食少少飯同牛肋粒, 之後先至將柴魚湯同埋溫泉蛋加入飯入面~
呢度既飯都好有健康感覺, 係香菇越光米殼米飯, 屬於有咬口的飯粒

紅酒黑醋無花果燉牛肋粒
幾鐘意佢既調味 唔過濃, 食到食材本身既天然味道 : )
牛肋粒幾軟腍, 紅蘿蔔同醬汁好夾!

食左大約1/3碗飯之後, 我地就柴魚湯同溫泉蛋加入飯喇 ~

溫泉蛋係63度慢煮既極上太白蛋, 蛋味好濃 !!
我同朋友都覺得 加入左湯同蛋之後 係更加好味 !!
湯有柴魚和松茸姬香氣, 加入埋溫泉蛋 令到成個口感都提升左~

飲品方面 朋友揀左配 熱情果梳打 $55 ->配set半價
熱情果味突出, 好開胃, 同時唔會過甜

最後, 當然要叫埋我地最期待的:: 伯爵茶傳統班戟 $85
呢款pancake係配海鹽芝士忌廉醬, 鮮果, 牛乳雪糕 同百花蜜!
呢個要快快食, pancake非常熱辣辣

呢個pancake有別於空氣感pancake, 而係比較實在有口感, 感覺密度亦好高
不過覺得earl grey味唔夠突出, 反面有少少似香蕉蛋糕feel

欣賞既係pancake中間不時會食到抹茶味麻糬!! 麻糬好煙韌
又帶有抹茶既甘香, 非常喜歡 ~~
另外 pancake面仲有少少脆脆, 有口感~
最後海鹽芝士忌廉醬份量足夠每一啖pancake都食到 ~
水果係青提子同藍莓可以減返膩

草莓薑茶(熱) $55
呢個難得地竟然係草莓味強過薑味 ~對於怕薑味太勁既我就岩晒

總結:: 價格偏高, 但睇得出食材配搭有下心機
食材本身質素亦高, 整個口味唔會太濃同重味精
偏向似係日本食緊野既感覺, 清新健康點
對身體低負擔的一頓

店家: 蟲二 Poach
地址: 旺角上海街618號頂樓
Rooftop, 618 Shanghai Street, Mong Kok
電話: 92209785
營業時間: 星期一至日10:30-22:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )