搜尋此網誌

2020年2月1日 星期六

有墾丁的感覺 :: 大嶼山浪高長岸 ~ 南非營屋2日1夜連BBQ😋

看著海 吃 的 早 餐


第一天到步 的確有一剎 好像重回墾丁了
從來唔知道 香港都有個咁靚既地方
呢度係 大嶼山既浪高長岸

我地玩左2日1夜 .. 因為想WILD D😂所以揀左“南非營屋”入住
( 另外 有露營車, 同埋舒服D既室內房間可選 )


呢度提供既早餐
雖然簡簡單單 .. 但對住個海食 .. 真係好好FEEL


--
咁我地第1晚既晚餐呢 ?
加左 每位$250 要埋BBQ (及寢具) ~
( 不是任食, 份量按人數而定 )

食物種類好豐富, 份量方面, 多男仔既話 可能唔太夠
多女仔既話 就會食唔晒😂
(鹽燒牛扒 同埋 孜然雞中翼 真係超超超好食啊 !!!)
幾鐘意佢有大大盤Caesar Salad, 可以中和返肉食感

(頭盤) 凱撒沙律、麵包
(肉類) 鹽燒厚切牛扒、孜然雞中翼、 蜜汁豬肋條、 紅腸以及司華力肉腸
(海鮮類) 多春魚、魚蛋以及青口
(蔬菜類) 金菇、栗米以及茄子
已包括自選罐裝飲品乙個及即棄紙碟及餐具

p.s. 其實大部分人都會加呢個BBQ Set 因為有埋枕頭同被
否則就營屋入面就淨係得床墊, 咁你可能就要自備枕頭/睡袋至得~

--


重點:: 營地環境 !
營屋入面 基本上就係最簡單既床墊
因為加左BBQ套餐 (先會)有埋枕頭同被

我地係正最凍既日子入營 但放心
營入面個暖氣 絕對好強力~ 唔使擔心訓覺會唔夠暖




行1分鐘 就到達一望無際既沙灘 ~ 睇到日出日落
夜晚 呢度燈光唔密集, 所以一抬頭就有星空
( 都建議大家自備電筒既 )


有2個廁所+2個淋浴間, for三個營既人share
(不過我地去個陣得我地1個營 所以即係我地用晒)
衛生程度 就同平時去行山會去既廁所差唔多
潔癖人士 可以選擇行多3分鐘去沙灘公廁 ~

另外可以免費使用非機動活動設施
例如:: 獨木舟 同滑浪板, 不過我地無玩到😂

--

另一重點 :: 價錢
我地8人留宿, 合共$2,519 (另加BBQ每位+$250)
即係Around人頭$565, 個人覺得呢個價錢
買到既係遠離塵囂 同臨海渡假 (愛玩水上活動既人就更正啦)
仲包埋晚餐同早餐, 係香港放鬆唔錯既選擇 : )


其他資料::
Time: 入營5pm, 離營12nn
大型南非營屋最多可加床至10人
店家網頁: https://longcoast.hk/
地址:: 大嶼山長沙下村29號

--
交通::
經東涌
揸車/地鐵東涌線/任何E線巴士 入東涌新市鎮
係東涌巴士總站 (地鐵站旁) 轉乘大嶼山11/11A/23號巴士
長沙下村/下長沙海灘 落車, 車程~25分鐘

經梅窩
中環 - 梅窩 (港外線6號碼頭, 每日超過30班船, 快速船行程約半小時, 普通渡輪行程約 50 分鐘)
橫水渡 (坪洲 - 梅窩 - 芝麻灣 - 長洲)
後轉乘1/2/4號巴士
長沙下村 落車, 車程~15分鐘

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )