搜尋此網誌

2016年8月21日 星期日

專程而來的午餐 德美壽司

幾年前係尖沙咀返工 成日食晏會走去厚福街食德美
到而家係上環返工 亦時不時會去佢既姊妹店 德膳 食晏
估唔到 呢排連屋企人都迷上左佢 @@!

放假 當然會揀離家最近 位於沙田圍既個間德美~~~
(雖然都係德美集團 但食物款式都有少少少少唔同)


好消息係呢度接受訂位~
我地一行三人就係即日打去訂1個鐘後既枱~
所以去到就算見到好多人係門口等位 我地都可以直入^v^!!
lunch款式~~ 生熟都各有十款, 加上四款便當
總有一款岩食*v*
先黎沙律~ 記得上環既沙律係有三文魚片既~
呢度冇~ 不過呢度既沙律醋味出d !
跟住係麵豉湯~
再黎係最期待既茶碗蒸~~
因為上環既茶碗蒸入面係有真蝦肉/蟹肉既~~!!!!
點知... 呢度冇......HAHA 不過依然係好滑
調味冇上環德膳咁濃味
向來唔食生野既我 揀左燒鯖魚飯定食 $59 (味道7.5:/10, 份量:8/10)
外面較多油 入面較乾身 要靠沾拌碟既醬汁先冇咁乾~
但仍然好香鯖魚味 (good)
我弟弟揀左: 壽司定食配牛肉細烏冬 $83 
(壽司6件+甜蛋玉子)
我冇份食... 不過見到佢隻熟蝦...好似虎蝦咁大隻...好想搶黎食XD
我媽媽叫左: 銀雪魚西京燒定食 $85 
試食左幾啖...我覺得好好好油....同埋d魚好似冇乜味咁....
個人麻麻地呢款~
最後最後 上埋個甜品喇...
最令人期待明明係個芒果奶凍架嘛T_________T嗚嗚嗚
點解會唔係芒果奶凍.........

呢件係一件類似椰汁糕 但係淡味D既甜點...OK啦~

p.s. 呢度d員工好有禮貌@.@ 又好主動斟茶
總括黎講 食物 我覺得上環德膳更勝一籌
但係呢度環境悠閒舒適d~

餐廳資訊:
店家: 德美壽司
地址: 沙田沙田圍路9-11號田園閣地下E舗 Shop E, G/F, Greenfield Court, 9-11 Sha Tin Wai Road, Sha Tin
電話: 2341 0123
營業時間: 星期一至日: 12:00-15:00; 18:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )