搜尋此網誌

2016年8月23日 星期二

上環綠洲 - ASK

呢間 我會推介佢既環境 真係有都市中綠洲既感覺 : )
身處工作地區 有個小角落比自己放鬆下都係好重要~

由於佢價位都算高, 我只係叫左一個最頹既選擇
所以唔會分享太多有關佢既食物...lol
可以睇睇佢lunch既價位:





如果價錢唔係問題既話 其實應該試試佢既飲品
不過因為錢係我地既concern T___T 所以午餐淨係叫左碟飯...

不過店內環境真係佈置得幾靚架~



可惜外面既景色有d剎風景XDD


再黎睇睇我叫既頹飯XDDD

日式照燒雞扒(可選豬扒)加火腿(可選餐肉/腸仔)煎蛋飯 $68
其實都係不過不失~ 唯一特別既係我第一次食炸既照燒XD

另外睇埋我同事叫既:

日式咖喱雞扒(可選豬扒/漢堡扒)飯 $58
甜咖喱都幾好味~ 不過又係好熱氣既炸雞粒...

加最普通既飲品(熱茶/咖啡)要加$8先有.... 我地無加到.....

食環境, 食環境~~~


餐廳資訊:
店家: Ask
地址: 上環蘇杭街12-14號啟豐大廈地下
G/F, Kai Fung Building, 12-14 Jervois Street, Sheung Wan
(港鐵上環站 A2 出口, 步行約2分鐘)
電話: 2677 1131
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )