搜尋此網誌

2020年4月13日 星期一

香港設計 GRINSTANT背囊, 實用性高

平時鐘意用超細袋既我, 去旅行都一樣 ~
出門旅行 又總會多d野要袋出去 ..
所以會將物品 寄生係同行家人友人袋中 ..
久而久之, 佢地開始頂我唔順 lol 有怨言 ..

反省完自己之後, 我決定認真買返個大袋 去旅行用 ~
呢個時候 收到GRINSTANT既實用backpack
黎得正好 !
( 雖然 都唔知幾時有得再去旅行 .. )

GRINSTANT係一個香港設計品牌
香港人真係好有創意, 呢個背囊 一物兩用
面頭個星球袋仔 可以拆出黎單獨使用

背囊入面既間格夠多 (1軟墊格可以放電腦+1大拉鍊格+2細既開口格)
背囊兩側都有袋 可以放水樽之類
成個背囊既實用指數好高
. 款式方面 個背囊同個袋仔
分別都可以自己揀色揀pattern mix & match ~
[ 其實好想揀佢個淺藍色配碎花.. 超靚 
但黑色係最cum污糟 ~ 又岩返我既style~ ]

用後感:: 好輕身~ 背囊係防水, 試過落雨日子揹都無問題
我將銀包同電話 收左係背部一個細細的防盜袋
唔使成日擔心後面有人會偷野 ~
整體感覺不錯, 揹出街好輕鬆
期待下一個旅程可以帶埋佢出去 : )

more info on WWW.GRINSTANT.CO

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )