搜尋此網誌

2016年10月22日 星期六

抵食的熔岩炸雞!! @Aidan Cafe觀塘


話說之前食左一次太陽芝士炸雞之後(@銅鑼灣Sodam Chicken)
就對呢樣超邪惡食物上左癮
之後見唔少網友有幫襯呢間 價錢仲平一半!!

就的起心肝要黎觀塘食餐勁~~~

全名: 小火焰韓式咖啡餐廳
門口放左個櫃專放LINE精品~


餐廳位於觀點中心搭電梯上一層
一半位係半開放式係商場, 一半係坐店內
觀點中心係商廈, 夜晚基本上唔會人來人往
所以坐係店外面一樣舒服寧靜

我地兩個人叫左一杯綠茶拿鐵(熱) $32
奶味比綠茶味重 不過好滑溜~
幾鐘意佢呢隻杯 >v<

主角率先登場~~~~~!!!!!!!
溶岩芝士炸雞麵包 $108 (味道: 8/10, 份量: 10/10)
份量係滿分左 XDDDD
個裝滿芝士溶岩既農夫包真係大到...大過我塊面有突@@!
一見到已經foresee到我地一定一定食唔晒 (仲叫左其他野=v=)
(上網睇返, 原來呢個溶岩麵包一共落左150g芝士落去@0@)

芝士控不能錯過... 芝士同麵包永遠都係最好最夾既組合: )
呢個農夫包比起Sodam Chicken既無咁重牛油甜味
個人鐘意Sodam既包多D~ 不過呢度呢個真係大份好多, 性價比一定係呢度嬴!

炸雞方面 已經係一件件去左骨既雞塊~~ 所以食得好方便 : )
炸雞本身都有調味, 所以混唔混埋芝士一齊食都好好味!
我就鐘意一件就咁食, 一件混埋芝士一齊食~ 好似有兩種口味咁=P

p.s.兩個人要食晒呢個(要食晒個包)係好吃力既一件事...
建議黎食之前餓返三五七個鐘頭先 ;P
唔識死既我地除左炸雞, 仲叫左個柚子蜜糖雞翼炒年糕>v<
另一樣會令人好飽既款式....!!
$60 (味道:6.5/10, 份量: 7/10)
呢碟我都唔係食左好多件=v= 因為已經好飽...
不過我覺得年糕同柚子味道唔係好襯~ 如果有得揀過我會揀佢個芝士泡菜炒飯~

最後幾飽都要試埋佢個甜品! (crazy~~~)
佢有唔少味道揀, 因為鐘意紫色既關係, 叫左柚子蜜糖紫薯雪糕吐司 $52 (味道:7/10, 份量: 7/10)
又係柚子蜜....哈哈
不過呢份吐司D柚子蜜集中晒係正中間個球紫薯雪糕下面
想避開其實好易 ;D

成份吐司其實有少少乾身, 因為佢主要都係得糖霜同紫薯粉係面, 都係D乾身野
麵包又烤得乾乾地, 所以呢個時侯好靠球雪糕同柚子蜜黎滋潤下XDDD
不過好鐘意佢兩層麵包之間夾住塊韓國年糕
令到成份吐司好煙煙韌韌 (至愛~~~)


叫左咁多野食, 最後埋單都只係$277
我地將食唔晒既食物打包拎走左~ 唔好做大嘥鬼!!

最後再補多張店內圖, 木系裝修配上好colorful既用具
有好多隻我鐘意個隻杯 =PPPP

總結: 性價比高, 款式多, 服務好~
地點都算方便, 係APM出口行出地面過左亞太中心就係!~
我要再返黎食~~~~~


餐廳資訊:
店家: 小火焰韓式咖啡餐廳Aidan Korean Dessert Cafe
地址: 觀塘觀塘道410號觀點中心1樓1號舖
Shop 1, 1/F, Kwun Tong View, 410 Kwun Tong Rd, Kwun Tong
(港鐵觀塘站 A2 出口, 步行約4分鐘)
電話: 3549 6060
營業時間: 星期一至日: 11:00-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )